czwartek, 29 maja 2014

Rowerowa wyprawa do Sopotu

Pewien czas temu, jeszcze przed upałami wybrałam się z siostrą na przejażdżkę rowerową. Jednak nie spodziewałam się takiego sajgonu... Z Gdyni przez Gdańsk, przy parku oliwskim i zoo, aż na sam mońciak, później z powrotem do Gdyni. Na pewno było to lekko 30 km, a ból czterech liter trwał dobre dwa dni. Rower mogę chyba zaliczyć do najprzyjemniejszej aktywności , bo zawsze dużo jeździłam. Teraz znów coś mnie tknęło na ćwiczenia, widać szybko się obudziłam bo wakacje już za rogiem. Ostatnio nie mogę się na niczym skupić, bo ciągle myślę co tam będę robić w wakacje. Też tak macie?
Dobrze, że wzięłam lustrzankę, bo niebo tamtego dnia było śliczne, a i same zdjęcia wyszły zadowalająco ;) 


Sistero jak przyjedziesz za miesiąc jedziemy znowu :) 


46 komentarze:

  1. o jak ślicznie! Piękne zdjęcia ;)
    Zapraszam :
    unnormall.blogspot.com
    Proszę o klikanie w baner Choies,będę bardzo wdzięczna i szczęśliwa! :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne zdjęcia! Dobrze, że wzięłaś lustrzankę, wyszły świetnie! ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. jak ja dawno nie byłam w Sopocie

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudnie tam! Też kocham takie rowerowe wyprawy :)
    smile-is-the-most-important.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Pięknie tam ... rozmarzyłam się :) Chciałabym już mieć urlop :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale pięknie. Byłam w zeszłe wakacje. Chciałabym móc pojechać tam rowerem :)

    OdpowiedzUsuń
  7. 30km to nie dużo, ale jak się przejeżdża taki dystans po długiej przerwie to może być to bolesne. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. W wakacje wybieram się w tamte strony :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne zdjęcia zrobiłaś przy okazji tego wypadu z siostrą

    OdpowiedzUsuń
  10. Niesamowicie zazdroszczę, że masz tak blisko :( śliczne zdjęcia ♥

    OdpowiedzUsuń
  11. jak tylko zrobi się ciepło to wybiorę się do spotu, niestety pociągiem bo rowerem to mam trochę za daleko xd

    OdpowiedzUsuń
  12. ale bym się z chęcią wybrała do Sopotu ;(

    OdpowiedzUsuń
  13. Uwielbiam jeździć na rowerze i to jeszcze takie długie trasy w piękne miejsca. :P

    OdpowiedzUsuń
  14. oo, tez musze sie wybrac do Sopotu <3

    OdpowiedzUsuń
  15. jej, pięknie tam, dawno nie byłam, zazdro :3

    OdpowiedzUsuń
  16. Oj nie mogę się doczekać lata, nad morze wybiorę się na pewno :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Dawno nie byłam, ale jeździliśmy do Sopotu z Gdyni na rowerach swego czasu :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Byłam w Sopocie na piechotę jak byłam na wakacjach w Gdyni. Pozdrawiam :) jusinx.blogspot.com.

    OdpowiedzUsuń
  19. Żałuję, że nie mieszkam tak blisko tych miejsc ;c też jeździłabym na teki wycieczki :D

    http://passionsofcolourday.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. uwielbiam wycieczki rowerowe :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Sama muszę wskoczyć na rower ;) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  22. masakra, ale super że masz tak blisko morze :) ja to bym jechała 12h ale autem heh ;-)

    OdpowiedzUsuń
  23. świetna sprawa mieć morze tak blisko siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Zazdroszczę takiej wycieczki :)

    OdpowiedzUsuń
  25. wowowo jak ładnie :) ja nigdy jeszcze nie byłam na północy kraju, ale z pewnością kiedyś zwiedzę te okolice :)

    OdpowiedzUsuń
  26. jejku, jak pięknie! *.*

    OdpowiedzUsuń
  27. Magiczne miejsce. Śliczne zdjęcia porobiłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Świetnie jest mieszkać tak blisko morza. Ja niestety wszędzie mam daleko :D

    OdpowiedzUsuń
  29. ooo poszłabym na rower, musze się wybrać ze znajomymi jakoś ;))

    OdpowiedzUsuń
  30. Super wyprawa, ja to raczej bym nie dała rady tyle przejechać, bo i piękne zdjęcia! Ja już mam wakacje i postanowiłam pójść do pracy ;p

    OdpowiedzUsuń
  31. Świetna wycieczka, chętnie sama przejechałabym 30 km :))

    endrie-katrin.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. świetna wyprawa, a zdjęcia przepiękne :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Tylko raz byłam w Sopocie, urocze miasto :)

    OdpowiedzUsuń
  34. fajnie tutaj u Ciebie :) z pewnością będę zaglądać częściej :) buziaki
    zapraszam do siebie :) http://monmondeefou.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję. ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
© Hola Felipe 2012 | Blogger Template by Enny Law - Ngetik Dot Com - Nulis