wtorek, 13 maja 2014

Świeczkomania

♥ Cześć ! Trochę się tu rozleniwiłam :)
Nigdy nie przypuszczałam, że będę pisać o... świeczkach. Zawsze uważałam, a w sumie nadal tak myślę, że to po prostu spalanie pieniędzy. Kobieta zmienną jest :) Już od jakiegoś czasu mam tak, że zawsze podczas wyprawy do Ikei wracam z kilkoma. Tylko te są dosyć spore, ale myślą przewodnią było użycie "słoiczków" po świeczkach, gdy już się wypalą. W ręce wpadła mi cytrynowa pachnąca cudnie i "kokosowo-miętowa", która nie pachnie praktycznie wcale, niestety...Akurat jeżeli chodzi o Yankee Candle to przyznam, że cena idzie wraz z jakością, pomimo, że ta powyżej kosztuje od ich więcej, jest mniejsza to czas palenia jest dłuższy, a zapach o wiele bardziej intensywny- zapach świeżego prania. Wtedy czuć, że pokój jest posprzątany nawet, gdy tak nie jest. :) Ponadto dwa woski, które pachną dla mnie jeszcze lepiej niż świeczki, jeden świeży, a drugi taki "przytulny".
A Wy ile najwięcej bylibyście w stanie zapłacić za świeczki? :)

28 komentarze:

  1. Jeśli świeczka pachniałaby powalająco kilkadziesiąt złoty :) Uwielbiam świeczki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Hmm ostatnio mi się w sumie skończyły świeczki więc muszę jakieś kupić ;) Zwykle zbytnio jeśli o nie chodzi to nie 'szaleję', kupuję jakąś zwykłą za 10-15 zł. :D Bardzo fajne zapachy wybrałaś ^ ^
    pusta-szklanka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja bardzo lubię takie zapachowe świeczuszki - miło jak tak pachnie. Sprzątające pokój :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja ostatnio zapłaciłam baaardzo dużo w ikei. ;)

    http://dianaashe.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo lubię zapachowe świeczki:) Najabrdziej waniliowe. U nas w nowym poście też wzmianka o świeczce;)

    blondiebrownieblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Lubię świeczki, tym bardziej , kiedy ładnie pachną. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam świeczki! Wosków ani świeczek Yankee Candle nie miałam okazji próbować, ale mam nadzieję, że kiedyś uda mi się je nabyć :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jajciu, ale to musi pachnieć :)

    OdpowiedzUsuń
  9. A to zależy :) Chętnie powąchałabym tą cytrynową :3
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie ;*

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam świeczki zapachowe. :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Tych świeczek Yankee Candle nie próbowałam ;)
    A ile zapłaciłabym? Sama nie wiem ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. ja także uwielbiam świeczki, szczególnie zapachowe;))
    pozdrawiam serdecznie;))
    woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Jestem świeczkową maniaczką :) Ostatnio wyczaiłam świeczki o zapachu Skittles i planuję zakup :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Kiedyś uwielbiałam świeczki, ale wolałam takie ozdobne i nie było co potem z nimi robić, bo spalić szkoda ;>

    OdpowiedzUsuń
  15. również tak jak Ty kocham świeczki! i uwielbiam gdy kilka zapachowych pali się w moim pokoju, mm cudownie ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Dużo czytałam o tych woskach :) Uwielbiam świeczki zapachowe! ^^

    OdpowiedzUsuń
  17. ja tam czasami lubię zafundować sobie taki mały prezencik w formie świeczki zapachowej :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Kokosowa musi pachnieć obłędnie :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Świeczki są ważne dodają klimatu i zapachu. Ale nie wydałabym na nie dużo kasy :) Chyba, że na świeczki dekoracyjne, które się nie pali.

    OdpowiedzUsuń
  20. YC jest dla mnie za drogie, moge pozwolić sobie na woski. u mnie niestety świeczki ikea w szklanych słoiczkach niestety nie spalają się równomiernie :((

    OdpowiedzUsuń
  21. Na pewno cudownie pachnie <3

    http://karolina-life-and-fashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. JA lubię świeczki już za sam wyglad ;D

    OdpowiedzUsuń
  23. Gdyby pachniała lasem, to kilkadziesiąt złotych :D

    OdpowiedzUsuń
  24. Ja uwielbiam świeczki! Najlepiej to jest jak jest cisza w domu, ciemno, zgaszone światło, zapalone świeczki i można się zrelaksować, np. w wannie

    OdpowiedzUsuń
  25. Ja niedawno wykończyłam świecę jedną YC.. Vanilla Lime mam :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję. ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
© Hola Felipe 2012 | Blogger Template by Enny Law - Ngetik Dot Com - Nulis