czwartek, 1 maja 2014

To, co było, jak mnie nie było.

 To jak? Ile minęło od ostatniego posta? -3 tygodnie- Sporo, ale miewałam kiedyś jeszcze dłuższe przerwy. Znów czuję to samo, siedzę sama w pokoju i znów mogę do kogoś napisać, do ciebie. Możesz być moją siostrą, czy kimś znajomym mieszkającym kilka ulic dalej albo po prostu kimś zupełnie obcym. Powiem Ci tyle, że kwiecień był bardzo intensywny. Począwszy od bierzmowania, te ciągłe, z czasem już męczące przygotowania skończyły się z dniem 10 kwietnia. Ten miesiąc zawsze kojarzył mi się z moimi urodzinami już 16-tymi. Na zdjęciach mam ciasteczka, które wyglądały tak uroczo, że musiałam pstryknąć im parę fotek, a dostałam je od mojej przyjaciółki. Tutaj tego nie widać, ale na każdym jest napisane "Olek"- to "przezwisko"
jeszcze z podstawówki. Miło wspominam ten dzień :)


Wielkanoc, no oczywiście :) Jak zawsze były bardzo rodzinne, w gronie najbliższych i dużej ilości pyszneeego jedzenia. Nie obyło by się bez tematycznych paznokci, oczywiście! Jednak ciągle w tym egzaminowym stresie (3 klasa), pomijając część przyrodniczą wydaje mi się, że poszły w miarę nieźle i może dostanę się do mojej wymarzonej szkoły na mat-geo. Po ciągłych zmianach, ten wydaje mi się najlepszy, bo w końcu- matematyka. :)
No i tak, gdyby ktoś jeszcze nie zauważył to pogoda jest cudna, ponad 20 stopni zawsze mile widziane, już można chodzić na krótkim rękawku, a gdy tylko czuję kwitnące kwiaty mirabelek jestem w niebie :)

42 komentarze:

  1. O tak, zdecydowanie część przyrodnicza poszła mi najgorzej :/ Fajnie, że już jesteś :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ja też bym zjadła takie ciasteczka :)
    http://wiolcia23154.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Czekałam na post! Paznokcie śliczne, a ciasteczka wyglądają pysznie ♥
    Egzaminy na pewni dobrze Ci poszły! Życzę żebyś się dostała tam gdzie chcesz :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajnie że wróciłaś :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja bierzmowanie mam dopiero 14 maja, także wszystkie przygotowania jeszcze przede mną :/
    Świetne pazurki :)
    A o części przyrodniczej nawet się nie wypowiadam... :P

    OdpowiedzUsuń
  6. Twoje zwierzaki na paznokciach wygladaja uroczo :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne paznokcie :) Trzymam kciuki, żebyś dostała się do swojej wymarzonej szkoły :)

    OdpowiedzUsuń
  8. jak apetycznie te ciacha wyglądają !!! ♥

    OdpowiedzUsuń
  9. Też planuję upiec ciasteczka komuś jako prezent. Bo przecież kto ich nie lubi? :D A paznokcie wyglądają świetnie!

    OdpowiedzUsuń
  10. Masz cudne paznokcie,no po prostu cuudowne !
    http://kolorowe-chmury.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. jej ale piękne zdobienie na paznokciach masz :) śliczne zwierzaki :D:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Fantastyczne paznokcie ^^

    OdpowiedzUsuń
  13. Nareszcie wróciłaś! :) tęskniliśmy tu wszyscy, mam jednak nadzieję, że przerwa dobrze Ci zrobiła :) omomom te ciasteczka wyglądają genialnie i na pewno było pyszne:) Super paznokietki! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. No matter if some one searches for his essential thing, thus he/she wishes to be available
    that in detail, so that thing is maintained over here.

    Also visit my blog post; ray ban sunglasses

    OdpowiedzUsuń
  15. Mniam ! Ale super ,kolorowe zdjęcia ♥
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Great pics! Kisses.
    http://www.solaanteelespejo.blogspot.com.es/

    OdpowiedzUsuń
  17. przyjaciółka zrobiła Ci super prezent :))

    OdpowiedzUsuń
  18. Pięknie pomalowane paznokcie.
    Trzymam kciuki za wymarzoną szkołę!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  19. Dostałaś pyszny prezent, też taki chcę.
    Oby Ci dobrze poszło z egzaminów. ;) Ostatnie zdjęcie podoba mi się najbardziej, jest takie... żywe.

    OdpowiedzUsuń
  20. już miałaś bierzmowanie? fajnie, ja mam 23 maja ;3
    Pozdrawiam ;*
    Wpadaj częściej + obserwuje :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Hi my loved one! I want to say that this post is awesome, great written and come with almost all significant infos.
    I would like to look extra posts like this .


    Here is my blog; Beats Dre sale

    OdpowiedzUsuń
  22. Fajne pazurki. Dostałaś smakowity prezent. Pozdrawiam :) http://jusinx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Te ciasteczka wyglądają pysznie :)

    OdpowiedzUsuń
  24. JAKIE MASZ SLICZNE PAZNOKCIE <3

    OdpowiedzUsuń
  25. masz prześliczne paznokcie :)
    te ciasteczka wyglądają bardzo apetycznie :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Twój post przeniósł mnie do czasów, gdy sama miałam 16 lat i szykowałam się do bierzmowania... Chętnie bym cofnęła czas ;)

    OdpowiedzUsuń
  27. Takie ciasteczka to świetny pomysł na prezent :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Genialne paznokcie :D uwielbiam takie zwierzątka na pazurkach :D
    Dziękuję, u mnie znów upał, nie ogarniam tej pogody ;)

    OdpowiedzUsuń
  29. Śliczne paznokcie, a ciastka wyglądają uroczo. :D

    Kostkę z Essie dostałam na urodziny, moja przyjaciółka zamawiała w jakiejś drogerii internetowej. Widziałam je na mintishop ;)

    OdpowiedzUsuń
  30. urocze te paznokcie :D same je robiłaś?
    w sumie lubię okresy, kiedy jest intensywnie, więc chyba kwiecień powinien być udanym miesiącem!
    a co do testów, na pewno poszły Ci świetnie i z łatwością dostaniesz się do wymarzonego liceum, na ten profil, na który chcesz iść ;)

    ale czasem nie warto przejmować się pewnymi sprawami tylko iść do przodu!

    OdpowiedzUsuń
  31. Śliczne masz pazurki <3
    Ciasteczka <33

    OdpowiedzUsuń
  32. Greetings from Idaho! I'm bored at work so I decided
    to browse your website on my iphone during lunch break.
    I love the knowledge you present here and can't wait to take a look when I get home.
    I'm surprised at how quick your blog loaded on my cell phone ..
    I'm not even using WIFI, just 3G .. Anyways, wonderful site!


    Check out my blog post; cheap ghd australia

    OdpowiedzUsuń
  33. pudełko z ciastkami wygląda super !

    OdpowiedzUsuń
  34. śliczne pazurki! ;]
    www.allex096.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  35. Ciacha, jak i sposób ich zapakowania, jest cudowny! Też bym chciała dostać taki prezent, ot co :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję. ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
© Hola Felipe 2012 | Blogger Template by Enny Law - Ngetik Dot Com - Nulis