sobota, 10 maja 2014

To co wychaczyłam na -49% w Rossmannie



Wiecie co o tej 3-tygodniowej promocji była chyba mowa na wszystkich kanałach i blogach urodowych. :)
Ale opanowałam się troszkę, nie wpadłam do Rossmanna, który szczęśliwym trafem znajduje się teraz na przeciwko mojej szkoły (jak kusząco) i wszystko było raczej przemyślane. Wyzbyłam się tego, że skoro na promo to żal będzie nie wziąć.W pierwszym tygodniu był to podkład Affinitone, tak naprawdę był on moim pierwszym podkładem ever i  od początku podpasował mi idealnie, więc żyjąc w pełnym przekonaniu, że z pewnością kupię go w najbliższej przyszłości, wpadł do koszyka. W drugim tygodniu był to eyeliner z Wibo, który już kiedyś, kiedyś miałam i bardzo lubiłam oraz dwa tusze. Jeden, którego zapewne nigdy nie kupiłabym w cenie regularnej (60zł), a drugi to taki zwyklaczek.




Ten tydzień był moim ulubionym :) Pomimo tego, że kolekcja lakierów przebiła już pół setki, to trzeba było zaopatrzyć się w coś bardziej letniego plus matowy top coat. Dodatkowo jeszcze pomadka z Miss Sporty i Eliksir, też wyczajony z JuTjub, którego akurat nie ma tu na zdjęciach. Żałuję tylko tego, że mój Rossmann jest tak mały i nie ma tam szafy Sally Hansen, ale myślę, że nadrobię to kolejnym razem. :)


44 komentarze:

  1. Udane zakupy :) Kolory lakierów bardzo ładne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow lakier Rita Ora :) marzy mi sie ten kolor :D:D tak poza tym podoba mi sie wyglad Twojego bloga zdjecia, wszystko jest genialne:)) pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne zakupy tylko szkoda ze cen nie podalas.

    OdpowiedzUsuń
  4. Szkoda, że u mnie nie ma blisko Rossmana. -.- Takie fajnie kosmetyki tam upatrzyłaś . :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja strasznie dużo kupiłam w Rossmannie.. ale to chyba głównie dlatego, że wiedziałam, że w cenie regularnej bym tego nie kupiła, a miałam taki zamiar:)

    OdpowiedzUsuń
  6. piękne kolorki lakieru, może mogłabyś dać jakąś recenzję tego podkładu ?

    OdpowiedzUsuń
  7. lakiery przecudne! :) moje ulubione kolorki :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Posiadam ten zielony lakier z Rimmel'a i jest genialny!

    nowy post - julalula.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Lakiery z Rimmela śliczna. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. uwielbiam miętowy kolorek na paznokciach! super zakupy!:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Sporo ;) Ja zdecydowałam się jedynie na jeden podkład, odżywkę do paznokci i szminkę dla Mamy ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ładne kolory lakierów ;d
    nataa-liiaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo fajne zakupy. Lakiery są świetne :).

    OdpowiedzUsuń
  14. Ładne kolory lakierów i szminki też ;)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :*

    OdpowiedzUsuń
  15. Chciałam kupić sobie lakiery do paznokci jakieś i odżywkę, ale w dwóch rossmannach u mnie były praktycznie puste półki z lakierami :P tak to jest, jak się przychodzi na ostatni dzień promocji :P
    Fajne rzeczy :)

    OdpowiedzUsuń
  16. to dobrze, że nie wpadłaś i nie wykupiłaś wszystkiego hahaha

    OdpowiedzUsuń
  17. Lakiery boskie! Widać, że udane zakupy ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Dziś kupiłam sobie ten sam lakier. :o

    http://dianaashe.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. ja też mam Rossmanna na przeciwko szkoły :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Jeny, cudowne lakiery! Mnie niestety nie udało się niczego upolować :/

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja głównie poszalałam z pomadkami :)
    Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetne zakupy :)
    Uwielbiam Affinitione <3
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :*

    OdpowiedzUsuń
  23. Promocja udana widzę :D
    Lakiery cudowne

    http://bezsennaaaa-magias.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. super łupy u mnie też zawartośc portfela się zmniejszyła po rossmannowskich promocjach :D

    OdpowiedzUsuń
  25. śliczne lakiery :)
    pozdrawiam woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. O lakierach wiele dobrego slyszalam ;)

    OdpowiedzUsuń
  27. Piękny kolor szminki! :) I ten różowy lakier też bardzo ładny :)

    OdpowiedzUsuń
  28. No to miałaś całkiem udane zakupy :)
    pusta-szklanka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Swietne zakupy ;D
    nataa-liiaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. Z tych Rimmelków na pewno będziesz zadowolona, chyba że nie lubisz szerokich pędzelków ;) Ale one genialnie kryją <3

    OdpowiedzUsuń
  31. Śliczne lakiery, moja mama kupiła mnóstwo lakierów, a ja maskarę oraz Baby Lips.

    OdpowiedzUsuń
  32. jak już widziałaś ja kupiłam tylko lakiery :D mięta z rimmela cudowna! *.*

    OdpowiedzUsuń
  33. A ja sobie tylko krem BB kupilam, haha :D

    OdpowiedzUsuń
  34. same perełeczki, wszystko bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  35. ten miętowy wygląda bosko <3
    kredy kosztują od 5 zł do 25 :) zależy od firmy

    OdpowiedzUsuń
  36. tez mam ten eyeliner ale dla mnie ma on za gruby pędzelek i trochę go przycięłam :D świetne rzeczy! :D

    OdpowiedzUsuń
  37. Widzę, że zakupy udane :P

    OdpowiedzUsuń
  38. o, akurat moje dwa ulubione kolory :D

    OdpowiedzUsuń
  39. też mam ten lakier miętowy :)


    ps. a u mnie? DOLARY DO WYGRANIA na blogu :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję. ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
© Hola Felipe 2012 | Blogger Template by Enny Law - Ngetik Dot Com - Nulis