wtorek, 6 maja 2014

Ukochane boyfriendy.


Może zacznę od tego, że strasznie podobają mi się te zdjęcia. W ostatnim poście pokazałam Wam trochę "bloopersów" z tego dnia, teraz to już tak po normalnemu hehe. Chyba właśnie takie nieplanowane "seszyny" są najlepsze, a i było przy tej sporo śmiechu. Dopiero teraz tak naprawdę uświadomiłam sobie jak ważna jest lustrzanka... Przy telefonie, czy zwykłej cyfrówce, trzeba się tak nalatać i namęczyć by zrobić ładne zdjęcie, ładne chodzi tu o dobre światło i kolory. Coś czuję, że znów najdzie mnie na zbieranie kaski na lustrzne, może do końca roku uzbieram połowę... Jeżeli już mowa o oszczędzaniu, a raczej wydawaniu pieniędzy to już kolejna rzecz z mojej wishlist'y została spełniona, czyli boyfriendy, już tylko szczotka TT i robię podsumowanie :)







39 komentarze:

  1. swietne sa :)
    xx
    ankagrzanka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. cudne zdjecia :)
    spodnie świetne i ogólnie cala stylizacja ;)

    nowy wpis http://izey-izabella.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Boskie zdjęcia! Spodnie super, chociaż nie w moim stylu :)
    Też próbuję zbierać na lustrzankę...

    OdpowiedzUsuń
  4. też zbieram na lustrzankę :< a zdjęcia rzeczywiście świetne :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajna stylizacja:)
    I powodzenia w zbieraniu na lustrzankę:) Mi też by się przydała:)

    OdpowiedzUsuń
  6. jej, chciałabym mieć boyfriendy i wyglądać w nich tak dobrze jak Ty :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja jakoś nie potrafię przekonać sie do tych spodni. ;)

    http://dianaashe.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. fajnie wyglądasz w tych spodniach ja nie mogę się przekonać do boyfriendów

    OdpowiedzUsuń
  9. Rzeczywiście, zdjęcia są świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja wciąż poszukuję idealnych dla siebie :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. świetna luźna stylizacja :)
    kiedy człowiek się nie pręży wychodzą najlepsze efekty :)

    OdpowiedzUsuń
  12. wyglądasz w nich świetnie !
    pozdrawiam serdecznie;))
    woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Super w nich wyglądasz ; ) Przepiękna co zdjęcia i co posty które dodajesz : )

    Pozdrawiam ; )

    http://spelniaj-swoje-marzenia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Pięknie wyglądasz i masz bardzo ladne wlosy :)

    OdpowiedzUsuń
  15. jeśli szukasz szczotki TT to polecam wybranie się do Glittera, są tam szczotki dokładnie takie same ja TT, tyle, że z rączą i w fajnych wzorach :) Sama mam TT i również polecam, ale w Glitterze są za 39.90 i nie płacisz za przesyłkę :)

    OdpowiedzUsuń
  16. No jednak lustrzanka to jest coś ;)
    Fajne są te spodnie :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :*

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja nie mam zbyt dobrego aparatu,ale staram się mimo wszystko zrobić jakieś ładne zdjęcia.Mimo iż czasem mam ochotę na prawdę nie wiem co zrobić z tym niby aparatem,no bo to jest wkurzające kiedy ty namęczysz się żeby zrobić ładne zdjęcia a tu co się okazuje?! Że zdjęcia rozmazane -,-
    Ale twoje są śliczne <3 *-*

    iska-iskaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. To prawda sama wiem czym się różni robienie zdjęć cyfrówką ,a lustrzanką ..
    Masz śliczne te włosy !

    http://grapverutkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Swietne spodnie :) Ciekawe jkaby na mnie lezaly.. hmm

    OdpowiedzUsuń
  20. Na początek możesz kupić nawet lustrzankę używaną. Całkiem tanie są na Allegro ;) Masz bardzo ładne włosy, pozdrawiam! ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Po pierwsze... Chyba dawno tu nie byłam, bo widzę inny wygląd bloga;DD Po drugie zajebiste boyfrendy i New Balance♥ Po trzecie kocham Twoje włosy♥ Po czwarte też bym chciała lustrzankę, ahhhh...:) Po piąte faktycznie sesja wyszła Wam cudowna :))

    OdpowiedzUsuń
  22. Zdjęcia są rewelacyjne :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Zdjęcia są rewelacyjne! :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Zdjęcia są śliczne : ) Bardzo ci pasują takie spodnie ja chciałam sobie takie kupić gdy przymierzyłam spodnie nie wyglądał w nich dobrze .Pierwsze i ostatnie zdjęcie najbardziej mi się podobają choć i tak wszystkie są śliczne .

    OdpowiedzUsuń
  25. tez mi się podobają takei zdjęcia:)

    OdpowiedzUsuń
  26. Fajne buty ja niedługo tez będę sobie kupował new balance.

    OdpowiedzUsuń
  27. Świetne zdjęcia i outfit ^^

    OdpowiedzUsuń
  28. Spodnie zupełnie nie w moim stroju, ale Ty wyglądasz w nich super :)

    OdpowiedzUsuń
  29. świetny blog C:
    obserwacja za obserwacja ? :)
    jak cos daj znac u nas :)
    http://coolkidsneverdieee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję. ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
© Hola Felipe 2012 | Blogger Template by Enny Law - Ngetik Dot Com - Nulis