środa, 25 czerwca 2014

CELE I ZAMIARY NA WAKACJE 2014






Wakacje już za rogiem, oficjalne zakończenie roku mam jutro o 18, więc dzisiaj chciałabym
podzielić się z Wami moimi planami na najbliższe dwa miesiące. Wszystko dokładnie
obmyśliłam, dlatego wszystkie punkty zostały stworzone do pełnej realizacji, a nie jedynie do gdybania. :)

-Kierunek- Szwecja! Następnego dnia rano od razu po zakończeniu roku o 6.10 wylatuje z Gdańska do Sztokholmu, czeka mnie samodzielna podróż samolotem i autokarem, potem odbiera mnie już siostra, potem już tylko promem na wyspę. W sumie bardziej boję się, że zasnę i "stracę wszystko", niż samej drogi, bo samolotem latałam już wiele razy. ;)
-Podszkolenie angielskiego. Jako, że będę tam ponad miesiąc to muszę się do tego koniecznie przyłożyć.



-Zakupy!!♥  Wyprzedaże w Polsce są niczym w porównaniu do tych w Szwecji, zaoszczędziłam sobie trochę pieniędzy, więc będzie szał ciał, zakupowy wow :)

-Jastarnia. Mam taki plan. by pojechać tam z znajomymi, zobaczymy co z tego wyjdzie.



-Spędzić cały dzień na plaży. Mieszkam od niej 15 min autobusem, więc to nie będzie trudne do spełnienia.
-Wypad nad jezioro.



-Geocaching- czyli poszukiwanie skarbów za pomocą GPS, tu przyda się telefon. Wymyśliłyśmy to z moją friendką, stara zabawa, ale fajny pomysł na spędzenie czasu- tutaj strona dla zainteresowanych link


-Pierwsza wakacyjna praca. Nie ma większej satysfakcji, niż zarabianie własnych pieniędzy. Nie wiem jednak, czy uda znaleźć mi się coś ciekawego, gdy będę w Polsce dopiero w połowie sierpnia, no ale trzeba szukać. Od jednej stronki, gdzie podałam swojego mail'a, codziennie dostaję kilka informacji o pracach dla młodych, teraz znalazłam nawet ciekawą propozycję na statystów do serialu, ale przez, że mnie nie będzie nie mogłam spróbować. Ale, gdy wrócę może znajdę coś ciekawego :)
-Pielęgnacja włosów. Uwaga byłam dziś u fryzjera! Końce podcięte, włosy wyglądają zdecydowanie lepiej, centymetrów trochę ubyło, ale odrosną. W te wakacje chcę spróbować kilku domowych odżywek i być w tym bardziej regularna.

-Ombre. Miałam rok temu, chciałabym i teraz. Myślałam też nam kolorowymi końcówkami, kredą do włosów, ale jeszcze nie wiem...


-Większa praca nad blogiem. Pisanie codziennie to raczej bajka, ale trzeba do tego dążyć.
Zwłaszcza, gdy będę na moim wyjeździe chciałabym robić bardzo dużo zdjęć, pisać o różnych ciekawostkach, no zobaczymy :)
-Przeczytać 8 książek. Dla niektórych może to być niewiele jak na dwa miesiące, ale ja czytam tyle średnio może na pół roku? Nie mam jeszcze listy "do przeczytania", ale wchodząc do miejskiej biblioteki zawsze znajduje sporo cudeniek.


-Obejrzeć wszystkie filmy z mojej listy. W tym roku rzadko kiedy siadałam wieczorem przed komputerem i jakimś ciekawym filmem. Czas to zadrobić, bo lista jest sporra!

A jakie Wy macie plany na wakacje, gdzie jedziecie?

(Zdjęcia: moje własne oraz grafika google)

37 komentarze:

  1. Ja mam podobne plany na wakacje do zrobienia jak ty.Gdzie jadę to jeszcze nie wiem ;)
    Udanej podróży ;)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie ;*

    OdpowiedzUsuń
  2. Miałam dokładnie taki sam pomysł na posta :) myślę, że niedługo zagości i u mnie. Zazdroszczę wyjazdu do Szwecji :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Chciałabym kiedyś pojechać do Szwecji... :)
    "czeka mnie samodzielna podróż samolotem i autokarem"- to osoba niepełnoletnia może sama podróżować samolotem? Tego nie wiedziałam.
    Ja zakończenie roku szkolnego mam w piątek rano. A Ty masz zakończenie normalnie w szkole? Bo tak dziwnie o takiej porze, ale może to ja się nie znam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Osoby, które mają ukończone 16 lat latają na zasadach jak osoby pełnoletnie.
      U mnie w szkole już tak jest, że uroczyste zakończenie dla 3 gimnazjum jest w czwartek, w końcu do południa w piątek trzeba dostarczyć świadectwo do szkoły ponadgimnazjalnej, takie ułatwienie :)

      Usuń
    2. Dobrze, że zaraz po przeczytaniu posta zabrałam się za czytanie komentarzy, bo nie miałam o tym pojęcia :)

      Usuń
  4. Też bym chciała wyjechać za granicę.
    A z ciekawości - jaka to strona z ofertami pracy?

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja jeszcze nie mam żadnych planów na wakacje :) no poza zdaniem prawka :D

    OdpowiedzUsuń
  6. korzystaj z wakacji póki je masz:)))

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajne plany na wakacje :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Podobne plany masz jak ja, tylko, że ja nie lecę do Szwecji.
    http://sweethomesweety.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Oooo jak Ci fajnie z tą Szwecją, w tamtym roku pracowałam na wakacjach i muszę Ci powiedzieć, że satysfakcja jest ogromna! Ombre szczerze polecam, bo sama mam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wyślij mi kartkę ze Szwecji :D albo zabierz mnie ze sobą ;))

    OdpowiedzUsuń
  11. Sporo tego masz, ale warto się do tego przyłożyć :) Też mam w planach zrobić sobie taką rozpiskę może nie celów ani postanowień, a bardziej chęci, bo zrealizować wszystkiego na pewno mi się nie uda ;) Zazdroszczę wyjazdu :))

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja jeszcze nie zaplanowałam wakacji, ale Twoje zapowiadają się świetnie :)))

    OdpowiedzUsuń
  13. Uzywałam cytryny, ale nic specjalnego ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. no to powodzenia w realizacji :)

    OdpowiedzUsuń
  15. powodzenia:) Zazdroszcze bardzo wyjazdu do Szwecji i tego ze mieszkasz tak blisko od plazy:(
    xx
    ankagrzanka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. świetne są te końcówki :D

    OdpowiedzUsuń
  17. No to życzę powodzenia! :) Plany masz świetne, jeśli zrealizujesz wszystkie, na pewno się będziesz się nudzić.:) Miłego wyjazdu do siostry.:) Jak ja bym miała tyle do plaży to byłabym nam przez całe wakacje! <3
    http://mina-doimika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Uwielbiam kolorowe włosy *.* Sama miałam różne kolory jednak w tym roku stawiam własnie na kredę do włosów ponieważ można ją często zmieniać:D

    OdpowiedzUsuń
  19. Hej, mogłabyś wytłumaczyć w następnym poście co to jest ten Geocaching? Bo czytałam trochę w necie ale nie za bardzo rozumiem jak znaleźć te skrytki, co z nimi zrobić itp. :P
    A ta zabawa wygląda na fajną i chętnie poszukałabym czegoś takiego w wakacje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Teraz sama się w to nie zagłębiałam, ale w sierpniu coś na pewno napiszę! :)

      Usuń
    2. Super, cieszę się :D Kompletnie tego nie ogarniam, O.o ale może być fajne:)

      Usuń
  20. Świetne plany :)
    Udanych wakacji!

    OdpowiedzUsuń
  21. W takim razie życzę udanych wakacji!

    OdpowiedzUsuń
  22. Ambitne plany ;) Ja powinnam coś zrobić z włosami. I zazdroszczę wyjazdów ^^

    OdpowiedzUsuń
  23. Ja również zamierzam bardziej zadbać o włosy :)
    udanego wyjazdu :D

    OdpowiedzUsuń
  24. Hej, mam pytanie. Sama robiłaś szablon ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. On jest ściągnięty, nie robiony w kodach.

      Usuń
  25. ja jutro na zakupy idę! ^^ też planuję zrobić sobie ombre (niebieskie ;3)

    Zapraszam :
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Ja też chętnie wybrałabym się w podróż wakacyjną, ale niestety... moje roczne dziecko jest jeszcze za małe na wczasy :(

    OdpowiedzUsuń
  27. na mojej półce czeka 11 książek do przeczytania,zobaczymy ile mi to zajmie ;)

    OdpowiedzUsuń
  28. Hej:) Gratuluje swietnego bloga;)
    CO powiesz na wspolna obserwacje? Ja chętnie;)
    shootingdiamond.blogspot.com
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję. ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
© Hola Felipe 2012 | Blogger Template by Enny Law - Ngetik Dot Com - Nulis