sobota, 14 czerwca 2014

DIY: Ramka scrabble.

Hej miśki! Chyba wracam do żywych. Mamy sobotę, za oknem brzydko, ponuro, ale dzisiaj poza czytaniem książki nie mam żadnych planów, a nawet jeśli to zakwasy po wczorajszym balu uniemożliwiają mi chodzenie po schodach :D A tematem dzisiejszej notki jest "to coś", rzecz, którą Ci co przeglądają takie strony jak weheartit znają pewnie bardzo dobrze. Przyznam się, że to nie są kafelki, kostki (whatever, czy ktoś wie jak to się nazywa?)z mojej gry, tylko od siostry, które swoją drogą też nie wiem skąd ma...
W każdym razie nie było by mi ich nawet szkoda, bo i tak nikt nigdy nie chciał ze mną w to grać :c A za to teraz dumnie zdobi mój parapet. Przykeiłam je na najzwyklejszej tekturce klejem Wikol.
(Tym razem uwielbiane przeze mnie #Lajki Tygodnia będą w poniedziałek, jak napisałam, muszę się w końcu wziąć w garść z tym blogiem!)

54 komentarze:

  1. Świetny dodatek do pokoju. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Także wpadłam na taki pomysł przy przeglądaniu tumblr czy weheart, ale niestety szkoda mi scrabbli hahah

    julalula.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajny pomysł :) Niestety skrabli nie posiadam ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. fajny pomysl to taki przypominacz waznych rzeczy na parapecie ;)
    bezxpomyslu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale kreatywny pomysł :D nie wpadłabym na to ;)))

    http://passionsofcolourday.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. genialny pomysł c:

    yuki-and-shiro.blogspot.com - zapraszam do nas *3*

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciekawie to wygląda, tak inaczej, a najlepsze jest to, że każdy może zrobić takie wyrazy jakie mu pasują ;) Myślę, że sprawdziło by się to też na prezent ^^

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajny pomysł i efekt :) wygląda ciekawie.

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny pomysł! Szkoda, że nie mam scrabbli, bo pomimo braku umiejętności manualnych, chyba skusiłabym się na coś takiego ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. bardzo fajny pomysl, tylko szkoda literek z gry - teraz bedzie brakowało :D hahah
    super blog jesli chcesz wpadnij do mnie na nowy post :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajna ramka :)
    Super pomysł :D
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :*

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo fajny i ciekawy pomysł na dekorację do pokoju :)

    OdpowiedzUsuń
  13. genialnie to wygląda ♥ koniecznie muszę zrobić coś takiego

    OdpowiedzUsuń
  14. kolejny fajny pomysł na dodatek do pokoju ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. bardzo mi się podoba. Hasła mogą służyć za przypominaj-kę tego co mamy zrobić następnego dnia

    OdpowiedzUsuń
  16. Na pewno fajnie to wygląda w każdym pokoju :)
    nataa-liiaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo ładne i świetnie uzupełnia pokój :)
    Blog♡

    OdpowiedzUsuń
  18. Fajny pomysł. :)

    http://dianaashe.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. ale świetny pomysł :) i jak fajnie to wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  20. no no pomysłowo :) świetny efekt :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Jakie pomysłowe :o Super Ci wyszło
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie ;*

    OdpowiedzUsuń
  22. super to wygląda :) ja też mam tą grę i nikt nigdy nie chce ze mną w to grać ;/

    OdpowiedzUsuń
  23. Wygląda to super! *.* Świetny pomysł! :D
    http://mina-doimika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Fajny dodatek. Pozdrawiam http://jusinx.blogspot.com.

    OdpowiedzUsuń
  25. Świetny ozdobnik, muszę kiedyś wypróbować ten pomysł!
    Zapraszam na GIVEAWAY

    OdpowiedzUsuń
  26. świetny pomysł :D
    szkoda że nie mam scrabli :C
    ale, zawsze można kupić jakieś używane na allegro! ;D

    OdpowiedzUsuń
  27. Hey beauty love ur new post .Keep posting .
    Regards from Bosnia ♥
    http://obsessionwithfashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. ale bym pograła w srabble :D
    www.allex096.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  29. świetny pomysł! W wakacje muszę go zrobić! ;D

    Zapraszam :
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. Ja nawet nie mam scrabbli , więc nie zrobię, ale pomysł fajny :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Uwielbiam tą stronę i często na niej przesiaduje. Sam nigdy w życiu nie wpadłabym na taki fajny pomysł. Muszę poszukać mojej gry i biorę się do roboty :)

    OdpowiedzUsuń
  32. super to wygląda! :) ja mam scrabble ale z żółtymi literkami i nie wyglądałoby to już tak ładnie ;3

    OdpowiedzUsuń
  33. Jaki świetny pomysł! Wydaje mi się, że w najbliższym czasie taka rameczka zagości w moim pokoju :) obserwuję i zapraszam częściej do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  34. Świetny pomysł :-) uwielbiam wszelkie rameczki :-)

    OdpowiedzUsuń
  35. fajny pomysł ;)

    http://anilwords.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję. ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
© Hola Felipe 2012 | Blogger Template by Enny Law - Ngetik Dot Com - Nulis