czwartek, 5 czerwca 2014

DIY: Tniemy stare koszulki.


Hej Kochani!

Z tego co się orientuję to od dawna na blogu nie było typowego postu DIY. Ostatnio przeglądałam swoją szafę i znalazłam kilka rzeczy, z którymi mogłabym trochę pokombinować, choć powycinanie kilku kawałków materiału nie jest wielką filozofią. :) Mogę Was zapewnić, że pojawi się jeszcze jeden post z przerabianiem ubrań, gdy tylko wynajdę klej do mojego pistoletu. Najbardziej podoba mi się ta czerwona, ale na pewno wszystkie będą fajnie wyglądały z szortami w upalne dni, aaaaa ja już chcę wakacje ♥ :)




51 komentarze:

  1. Super pomysł na te bluzki:)
    Zapraszamy do nas

    blondiebrownieblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. genialnie wyglądają te bluzki ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. uwielbiam przerabiać bluzki ale rzadko tak mi wychodzą ;P

    OdpowiedzUsuń
  4. Kocham takie koszulki przycięte :D Ale sama jeszcze takiego DIY nie robiłam ;) Czas najwyższy :D
    Ta biała koszulka genialna no i jaki płaski brzuuuch, ej! :D

    OdpowiedzUsuń
  5. ale śliczne topy! *.*

    Zapraszam :
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo fajne diy (: na pewno skorzystam :]]

    endrie-katrin.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. super po,mysl na odswiezenie szafy:)
    buziaki
    ps. czy moglabym cie prosic o klikniecie w ten link KLIK bylabym ci bardzo wdzieczna:)

    OdpowiedzUsuń
  8. ta szara koszulka jest fajowa!

    OdpowiedzUsuń
  9. ta czerwona najbardziej mi się podoba :))

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja ostatnio znalazłam w lumpeksie dużą koszulkę z napisem GEEK i wycięłam ją pod pachami, zrobiłam takie duże wycięcia i jest idealna! Muszę jeszcze dużo poprzerabiać. Ta czerwona na prawdę śliczna :)

    http://pamietnik-zuzanny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Ładnie wygląda to na ciele. :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajnie to wygląda. :) Chyba każdy chce już wakacje! <3
    http://mina-doimika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Niby prosta przeróbka, a jak zmienia rzecz :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Super pomysł. A Efekt- genialny!

    OdpowiedzUsuń
  15. Fajnie bluzeczki. Super Ci to wyszło. Pozdrawiam :) jusinx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. super pomysl , ja mam wiele takich , ktore niby sa jeszcze dobre ,ale jednak juz mi sie znudzily ,wiec przyda sie takie odswiezenie ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja to się boje zabierać za tego typu rzeczy,jak znam życie skończy się na tym,że pozbędę się bluzki na dobre :P

    OdpowiedzUsuń
  18. Pomysłowo Ci to wyszło ;D
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie ;*

    OdpowiedzUsuń
  19. super <3 ja mam taką ,niestety sama jej nie wyczarowałam tylko ją kupiłam :(

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetny efekt końcowy.
    nataa-liiaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Czekałam na taki post, bo w mojej szafie jest zbyt dużo "typowych" ciuchów, z którymi pasuje pokombinować ;) już się biorę za przerabianie :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Też pocięłam ostatnio kilka starych koszulek :) Bardzo fajny efekt :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Wyglądają super :D Ja już od grudnia przerabiam bluzkę i skończyć nie mogę ;___;

    OdpowiedzUsuń
  24. świetne pomysły ;D

    Zapraszam: http://velina-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Ale fajne pomysły i sposoby na wakacyjny ubiór. Ale ty masz dobry brzuszek na takie ubrania!

    OdpowiedzUsuń
  26. Dobry pomysł ;)
    P.S.
    Zapraszam do mnie na pierwsze na blogu rozdanie.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  27. Są wspaniale :)
    Dobry pomysl mialas z tym przerabianiem, teraz beda idealne na lato.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję. ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
© Hola Felipe 2012 | Blogger Template by Enny Law - Ngetik Dot Com - Nulis