sobota, 21 czerwca 2014

Heaven can wait- zdjęcia sprzed roku.




Rok temu miałam genialny pomysł, aby zostawić kilka zdjęć z wakacji i powstawiać je zimą, jak widać o fotkach zupełnie zapomniałam, a dopiero teraz po "posprzątaniu" na lapku lądują tutaj. Tak na rozwianie tej szarości za oknem hehe Dokładnie za 6 dni wyląduję (dosłownie) w tym samym miejscu, na taki sam czas jak rok temu. Jeżeli jesteście ciekawi gdzie to cofnijcie się kilka postów wstecz do lipca. ;) Aaaa już nie mogę się doczekać, jest tam sporo rzeczy, które w 2013 pominęłam i teraz wpadało by to nadrobić oraz uwiecznić, czyli blogasek pełną parą, no taką mam bynajmniej nadzieję. Jeszcze jedno pytanko- Czy tylko mi się wydaje, że wyglądam tak samo jak rok temu?  Dobra to na tyle, nie będę nikogo zanudzać, tym samym, że wakacje, jak fajnie, pogoda taka i sraka... bla bla
Do napisania!



45 komentarze:

  1. nie wyglądasz identycznie jak rok temu :p

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne zdjęcia. Prawie w ogóle się nie zmieniłaś :)

    zapraszam: sophiediy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. W takim razie udanych wakacji :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale świetne,wakacyjne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Publikacja letnich zdjęć zimą? Lubisz denerwować ludzi ;D

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajne zdjęcia :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie ;*

    OdpowiedzUsuń
  7. super fotografie;)
    pozdrawiam serdecznie;)) woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Super zdjęcia :)) Dużo się nie zmieniłaś z wyglądu ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. nie zmieniłaś się dużo ;p
    ładne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  10. super!


    ps. a u mnie? identyczna sukienka - tańsza niż w ZARZE !

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetne zdjęcia=3
    W ogóle się nie zmieniłaś^^

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetne zdjęcia!
    Świetny post!
    http://wiecznieszczesliwa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. cudownie!:) Juz czuje wakacje!
    buziak
    ankagrzanka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. śliczne zdjęcia ;D

    Zapraszam: http://velina-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Udanych wakacji! Nie widzę zmian w Twoim wyglądzie, a czytam Twojego bloga od dawna!
    zajaczek111.blogspot.com
    xoxo

    OdpowiedzUsuń
  16. fajne zdjecia,az chce sie wakacji!

    OdpowiedzUsuń
  17. fajnie wyglądaasZ:) ładna koszula:) Ps obserwuję i zapraszam do mnie, jeśli Ci się spodoba i zaobserwujesz, będzie mi bardzo miło:*

    OdpowiedzUsuń
  18. W cale się nie zmieniłaś haha U mnie to widać drastyczne zmiany :D
    julalula.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Oj chętnie bym też wyleciała gdzieś. Udanego wypoczynku!

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetne zdjęcia =3 Udanych wakacji!
    http://sweethomesweety.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. na pewno masz teraz dluzsze wlosy, haha :D

    OdpowiedzUsuń
  22. cudownie wyglądasz na tych zdjęciach :)
    Co powiesz na wspólną obserwację? :)
    http://locastrica.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetne zdjęcia. Pozdrawiam :) jusinx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. ja na pewno przejrzę archiwum twoje ;)
    www.allex096.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Aż mnie naszło na wakacje! takie pogodne te zdjęcia :) hehe wiele się nie zmieniłaś :) Udanego wyjazdu i obyś nadrobiła te pominięte punkty zwiedzania i dobrej zabawy :))

    OdpowiedzUsuń
  26. ładne zdjęcia :) udanych, pełnych słońca wakacji :):):)

    OdpowiedzUsuń
  27. Piękne zdjęcia! ;D

    Zapraszam :
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. świetne, wakacyjne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Piękne zdjęcia! :)
    http://mina-doimika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. Jakie ładne zdjęcia!

    Pozdrawiam cieplutko i życzę miłego dnia :)
    www.nataliamajmonroe.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. Świetne szorty! :)

    Zapraszam do siebie i do obserwowania :)

    OdpowiedzUsuń
  32. to już Ci zazdroszczę :) jeszcze chwilę poczekasz i odpoczniesz, a z tego co widać na zdjęciach, to jest tam pięknie ;)

    OdpowiedzUsuń
  33. Super zdjęcia i moje znajome okolice :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Ale wspaniale zdjęcia z zeszłego roku, wygladasz super :)
    Udanych wakacji w pięknym miejscu !

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję. ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
© Hola Felipe 2012 | Blogger Template by Enny Law - Ngetik Dot Com - Nulis