niedziela, 8 czerwca 2014

Lajki Tygodnia #3


Heja! Dziś kolejny post z serii "Lajki Tygodnia". To zbiór inspiracji, cytatów, filmów, książek, zdjęć, piosenek, aplikacji, rzeczy, jedzenia (♥), wydarzeń itp., które szczególnie spodobały mi się w ostatnim czasie tj. tygodniu. Zapraszam :)

SERIAL- AMERICAN HORROR STORY- 1 SEZON

Czyli Murder House. Uwielbiam filmy z mroczną osłonką, a jeżeli ma być to coś co ma 12 odcinków, czemu by nie :) Tak naprawdę do połowy sezonu nie miałam pojęcia o co w tym wszystkich chodzi. Dużo wątków, spraw, ciekawostek dla widza, które rozwiązują się dopiero w kolejnych odcinkach, świetna historia i... miłość ;) Kolejne sezony, a raczej historie są o zakładzie psychiatrycznym i czarownicach, co jak na razie nie zachęcają mnie do oglądania, a może warto? W każdym razie po obejrzeniu wszystkich odcinków, w głowie na długo pozostał mi Tate i Violet, a do kilku z nich nawet wróciłam  ;)





 PIOSENKA SAIL- AVALANTION

G-E-N-I-A-L-N-A





KWEJKOWE MĄDROŚCI



GRA- TANK1990
Może pokazywanie gierki jest durne, ale za to jakiej gierki. Znalazłam ją przez przypadek na telefonie, bo tak to gra na Androida. Sterowanie na dotykowym ekranie jest i owszem trochę trudne, ale za to jak wspomnienia z podstawówki wróciły :)


PICIU TYMBARKA


Pamięta ktoś jeszcze Fruo Duo? To właśnie coś takiego w odpicowanej wersji, bez cukru. Jak na razie piłam tylko truskawkę i kokos, a to dlatego, że w sklepie nie widziałam innych smaków :(




A Wy macie jakieś swoje lajki? :)

35 komentarze:

  1. Uwielbiam posty z tej serii :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Mnie osobiście AHS trochę nudził.
    Pamiętam jak grałam w czołgi na pegasusie (y)

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam AHS :) oglądałam wszystkie sezony i czekam na kolejny :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Serial jak najbardziej super , tez mój ulubiony : ) a co do tymbarków muszę spróbować : ) Super takie post,y może i ja się na nie skuszę ; )

    http://spelniaj-swoje-marzenia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Sail <3 uwielbiam tą piosenke, byl taki czas kiedy ciagle jej sluchalam, a serialem jestem od jakiegos czasu mocno zainteresowana. Jak bede miala laptopa to obejrze wszystkie odcinki online.

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo, bardzo fajny post :) Mam prośbę.. Mogłabyś poklikać u mnie na blogu w linki w ostatnim poście? :) Twoja pomoc jest mi bardzo bardzo potrzebna. Obiecuję, że się odwdzięczę :)
    http://ulicee-przeklete.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam zamiar wziąć się za ten serial. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piosenka świetna :)) Na ten serial chyba się skuszę :3

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja mam wodę polaris i smaku tropikalnym :3
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie ;*

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja na wakacjach zamierzam zabrać się za ten serial :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Wow, ale fajne.:) Chyba niestety nie.:P
    http://mina-doimika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja tak samo jak koleżanka u góry chcę obejrzeć ten serial w wakcje:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja tak samo jak koleżanka u góry w wakacje mam zamiar obejrzeć ten serial :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Musze obejrzec ten serial!:))
    buziaki
    czy moglabym cie prosic o klikniecie w : KLIK z gory bardzo dziekuje:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetny post. Ja w tą grę grałam na Pegazusie :D Pozdrawiam :) jusinx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. te czołgi są świetne ! :)
    www.allex096.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Gdyby nie to, że z natury jak coś ma w tytule horror to tego nie oglądam, zapewne AHS miałabym już za sobą ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Uwielbiam American Horror Story ♥ Genialny serial, trzymający w napięciu. Właśnie oglądam 2 sezon i muszę ci powiedzieć, że jest troszkę straszniejszy ;) Ale i tak warto go obejrzeć.
    I uwielbiam Fruktajl ♥ Truskawka i Kokos najlepsze

    OdpowiedzUsuń
  19. A ja się właśnie przymierzam do spróbowania tych napoi i jakoś przymierzyć się nie mogę.

    OdpowiedzUsuń
  20. W tę grę kiedyś grałam dosyć często :)

    OdpowiedzUsuń
  21. O tym serialu nie słyszałam.. może się skuszę jak skończe te, które zaczełam ;)
    A tank... ooo pamiętam :D to były czasy.

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetny post :)
    Genialny blog świetnie się przegląda;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Bardzo fajny post :) Słyszałam o tym serialu, może sama zobaczę.

    OdpowiedzUsuń
  24. O tak piciu tymbarka <3
    nataa-liiaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. uwielbiam American Horror Story, szczególnie tą aktorkę, która grała Violet :)
    drugi sezon co prawda nie przypadł mi do gustu, ale trzeci zapowiada się ciekawie ;)
    fajne w sumie jest to, że każdy sezon to inna historia, a nie ciągnięcie jednego wątku jak to zazwyczaj bywa

    OdpowiedzUsuń
  26. Ta gra to moje dzieciństwo! :D aż mam uśmiech na twarzy, bo mi przypomniałaś te genialne chwile :)) piłam, słuchałam i chciałabym obejrzeć ten serial... nieźle mnie zachęciłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  27. ps: na jakiej stronce mogę go znaleźć... bo przypuszczam, że nie leci w tv ;)

    OdpowiedzUsuń
  28. muszę spróbować nowości od Tymbark :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Serial o którym napisałaś miałam oglądnąć. Napisałam sobie jakieś ładne parę lat temu w telefonie. Do tej pory nie oglądnęłam i właściwie już mi przeszła ochota, aby go zobaczyć. Napoi z tej serii nie piłam, ale chętnie bym spróbowała

    OdpowiedzUsuń
  30. jeszcze nigdzie nie widziałam tych tymbarków, muszę wypróbować różne smaki

    OdpowiedzUsuń
  31. oo ja lubię takie seriale :) muszę go zobaczyć :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję. ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
© Hola Felipe 2012 | Blogger Template by Enny Law - Ngetik Dot Com - Nulis