środa, 18 czerwca 2014

Lajki Tygodnia #4


Witam z małym opóźnieniem, ale ostatnio jestem mistrzem prokrastynacji. Dziś kolejny post z serii "Lajki Tygodnia". To zbiór inspiracji, cytatów, filmów, książek, zdjęć, piosenek, aplikacji, rzeczy, jedzenia (♥), wydarzeń itp., które szczególnie spodobały mi się w ostatnim czasie tj. tygodniu. Zapraszam :)

KOMERS
Bal gimnazjalny. Z początku myślałam, że będzie wielką klapą, zjemy wszystko i będziemy szwędać się po kątach...  Zaczynając od poloneza i rodzicowego paparazzi to już po pół godzinie zabawa się fajnie rozkręciła. Tak minęły cztery godziny tańców i wygłupów, aż zostałam do samego końca. Było świetnie, a z piątkowych baletów do poniedziałku miałam zakwasy.

KOSMETYK TYGODNIA

Zeszły tydzień był upalny, okropnie. Na ostatnich zakupach w SuperPharm, już przy kasie zobaczyłam takie małe cudo. Mgiełka chłodząca, niby bez żadnych rewelacji, ani nie koi, ani nie nawilża, ale przy używaniu glinki na twarzy, czy tak o bo gorąco to sprawdza się bardzo dobrze ;) Na promo kupiłam ją za 4.99, cena regularna to około 10 zł, w każdym razie jak twierdzi Wizaż. Teraz żałuję, że nie kupiłam więcej :c

OWOCKI TYGODNIA

Czy jest lepszego od przejściu kilku metrów po wyjściu z domu i znalezieniu się w truskawkowym raju? Zdecydowanie nie! ^^




PIOSENKA TYGODNIA

To już tak standardowo, ale tym razem coś co leci  w radiu na okrągło, czyli Bastille.  Znacie?




APLIKACJA DO PLANOWANIA ANY.DO

Może zacznę od tego, że nie jest to żadna skomplikowana aplikacja, z mnóstwem kolorów, czy funkcji. To zwykła, typowa "To do List", punkty ma za to, że można ustawić w niej przypomnienia i po prostu podoba mi się jej wygląd, na chwilę obecną jest moją ulubioną apką do organizacji czasu. Czyli Any.do.












40 komentarze:

  1. ojej truskawki!:) CO do komeersu tez myslalam ze u mnie bedzie glupio a bylo calkowicie odwrotnie:3
    buziak
    ankagrzanka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Też przed swoim komersem myślałam, że wszystko będzie jedną ogromną klapą, a okazało się świetną zabawą. O mgiełce słyszałam już na yt, ale dalej nie mogę się zdecydować, a co do piosenki to jedna z moich ulubionych :)

    OdpowiedzUsuń
  3. T apiosenka jest świetna <3
    Ja mam komers w poniedziałek i szczerze mówiąc zapowiada się na klapę :P Ale poloneza nie tańczymy.
    Co do truskawek, mam już ich dość. Nie ma nic "lepszego" od 2 godzinnego schylania się przy zbieraniu ich z pola (na koktajl, kompot, czy do rodziny), a potem 3 godzinnego obierania ich z ogonków. Jakoś mi się objadły.

    OdpowiedzUsuń
  4. ładnie wyglądałaś :) no widzisz czasem można się miło zaskoczyć i impreza się udała ;D

    OdpowiedzUsuń
  5. Aplikacja moze byc na prawde przydatna.

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajne podsumowanie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Aplikacja mnie zaciekawiła. :)

    http://dianaashe.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Mi też przydała by się ta woda ;d
    http://truefriendsjw.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. U mnie w gimnazjum,nie było żadnego balu,miał być..ale go nie zorganizowali..-.-.
    Mmm...truskawki <3
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie ;*

    OdpowiedzUsuń
  10. uwielbiam truskawki i tą piosenkę ♥

    OdpowiedzUsuń
  11. Mój bal gimnazjalny nie wypalił, w przeciwieństwie do listopadowego półmetka ^^
    Truskawki prostu z krzaczka <3

    OdpowiedzUsuń
  12. też mam truskawkowy raj! :D
    podoba mi się ta seria "lajki tygodnia". Może też coś podobnego u siebie ogarnę tylko inaczej nazwę :p )jeżeli oczywiście nie masz nic przeciwko)

    OdpowiedzUsuń
  13. U mnie również w tym tygodniu rządzą truskawki :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczne zdjęcia :) i smakowite truskawki

    OdpowiedzUsuń
  15. u mnie na balu w tamtym roku było świetnie, ludzie się bawili i nie patrzyli na to czy ktoś kogoś lubi czy nie:)
    mniammmm, truskawki <3

    OdpowiedzUsuń
  16. Mój bal gimnazjalny byl rok temu, a mam wrażenie,że całą wieczność.

    OdpowiedzUsuń
  17. Swój komers miałam 3 lata i miło go wspominam :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Może trafisz jeszcze na promocję! :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja zjadłam już tyle truskawek w tym roku! Sąsiad ma peeełno i przynosi nam po 2 koszyczki dziennie :D

    OdpowiedzUsuń
  20. No mi został tylko rok tehnikum! i nie wiem czy sie cieszyc czy nie ;o

    OdpowiedzUsuń
  21. Zdjęcia fajne i te aplikacje tez mam-mega ułatwiają życie :D

    OdpowiedzUsuń
  22. u mnie aplikacje do planowania niestety nie dzialaja ;<

    OdpowiedzUsuń
  23. Truskaweczki <3
    nataa-liiaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Też mam taki truskawkowy raj tuż za oknem ;) Skusiłaś mnie do zakupu tej mgiełki, na pewno się przyda w upalne dni :) Super, że fajnie się bawiłaś na komersie :) Takie imprezy łączą ludzi :))

    OdpowiedzUsuń
  25. Ja też bardzo przyjemnie wspominam swój gimbal ;) A truskawki są przepyszniutkie <3

    OdpowiedzUsuń
  26. raj truskawek mm marzy mi się!:D ja również wspominam pozytywnie swój bal;-)

    OdpowiedzUsuń
  27. uwielbiam tą piosenkę <3 :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Zazdroszczę truskawkowego raju :) Bastille mam zawsze na odtwarzaczu.
    A.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję. ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
© Hola Felipe 2012 | Blogger Template by Enny Law - Ngetik Dot Com - Nulis