niedziela, 1 czerwca 2014

Look up! Musisz to obejrzec!



Dziś inaczej. Coś na co natknęłam się już dobre 2-3 tygodnie temu. Filmik, który ukazuje obecne pokolenie "modern". Technologia idzie do przodu, ale w tym momencie już nie możemy nad tym zapanować, a w tym młode pokolenie, w którym jestem i ja. Ostatnio na przystanku miałam taką samą sytuację, jak ta poniżej, gdy akurat zdarzyło się, że mój telefon został w domu... Z pewnością zauważyliście takie przypadki lub sami byliście tego przykładem, gdy zamiast towarzystwa znajomych wybiera się telefon. Stajemy się aspołeczni, a uczucia ograniczają się do emotikonów. 

Po dłuższym zastanowieniu wnioski są jasne, padłam uzależnieniu XXI wieku. A jak temu zapobiec? Chodzić do szkoły z niską baterią w telefonie, na tyle by wystarczała na drogę do i z szkoły z muzyką w uszach, czy mieć zamienny telefon na wyjścia z domu w postaci cegły Sony Ericsson. ;) A tak na poważnie wystarczy zrozumieć wszystkie wartości, zacząć żyć wśród ludzi i być offline oraz odzyskać stracony czas. Nie mówię, że Internet jest zły, tylko zamiast nam pomagać, zaczyna ograniczać. 


KONIECZNIE OBEJRZYJ FILMIK POWYŻEJ :)

33 komentarze:

  1. dokladnie:)
    xx
    ankagrzanka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. masz rację, wszędzie telefony itp wrrr...

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten filmik jest piękny i smutny :( Tęsknie za czasami kiedy ważniejsze było żeby wyjść na podwórko, spędzić czas z rodziną niż pograć na komputerze :((

    endrie-katrin.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak najbardziej się z Tobą zgadzam. Co raz młodsze pokolenie nawet jak się ze sobą spotyka, to siedzi w telefonie za miast np. ze sobą rozmawiać. Pozdrawiam : ) jusinx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Najlepiej nie mieć komputera w zasięgu ręki.:P Ja od telefonu nie jestem uzależniona.:P
    http://mina-doimika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja co prawda nie jestem uzależniona od komórki lub komputera - komórkę mam tylko po to by czasem do kogoś zadzwonić\napisać, jeśli to konieczne, robić zdjęcia oraz słuchać muzyki. Raczej nie zdarza mi się korzystać z internetu na komórce, nie jest to dla mnie konieczne. Co do komputera, to spędzam na nim więcej czasu (głównie z powodu bloga), jednak spokojnie bym bez niego przeżyła. Jednak bardzo denerwujące jest kiedy np. do kogoś mówię, a on bez przerwy robi coś na komórce i nie wiem nawet czy mnie słucha... -,- co właściwie zdarza się nagminnie, na każdej przerwie w szkole i nie tylko. Po co np. ktoś ze mną gdzieś jedzie się rozerwać, skoro i tak całą swoją uwagę skupia na telefonie? Czasem mam ochotę wyrwać komuś tą komórkę i ją roztrzaskać -,- Wiem, że wielu osobom nie przeszkadza takie zachowanie, ale mnie to doprowadza do białej gorączki. Chyba przebywa się z kimś po to, by spędzić z nim czas, a nie tylko by być gdzieś obok?

    OdpowiedzUsuń
  7. świetny filmik! daje dużo do myślenia. bardzo mi się podoba ten post ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Hm ciekawa notka :) Zaraz muszę sobie obejrzeć ten filmik ^^

    OdpowiedzUsuń
  9. fajny filmik :)
    www.allex096.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  10. U mnie jeszcze tak źle nie jest. :P

    OdpowiedzUsuń
  11. Aż by się chciało wyjechać do jakieś głuszy ;]

    OdpowiedzUsuń
  12. Dobry wniosek zamiast pomagać ogranicza....
    Na szczęście większość osób, które znam nie ma problemu uzależnienia od telefonu czy internetu.

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja na szczęście problemów z uzależnieniem nie mam ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Technologia zawładnęła światem ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. ja sobie nie wyobrażam nie mieć pod ręką telefonu. To dostęp do świata. gdybym go zapomniała wziąć, wpadłabym w panikę.

    OdpowiedzUsuń
  16. ja w sumie teraz zaczęłam wychodzić czesto na dwór, więc przed kompem nie wysiaduje nie wiaodmo ile, ale telefon zawsze mam przy sobie naładowany, bo jak mi się rozładuje to już jest koszmar :)

    OdpowiedzUsuń
  17. interesujący ten filmik:)
    mam prośbę, kliknęłabyś mi w linki http://woman-with-class.blogspot.com/2014/06/must-have-na-lato.html będę bardzo wdzięczna !:)

    OdpowiedzUsuń
  18. filmik daje dużo do myślenia :)

    OdpowiedzUsuń
  19. ja potrafię ograniczyc internet i komorke, a jak z kimś rozmawiam to staram sie w ogole z nich nie korzystac. Bardzo irytuje mnie gdy osoba 24/h siedzi w internecie i nawet podczas spotkania potrafi to robic.

    OdpowiedzUsuń
  20. filmik dokładnie obrazuje XXI wiek :)
    trochę to smutne, że tak się dzieje, ale cóż na to poradzić...

    OdpowiedzUsuń
  21. Może nie jestem uzależniona, ale często zaglądam na bloga z przyzwyczajenia.
    Filmik ukazuje teraźniejszą prawdę.

    OdpowiedzUsuń
  22. Telefon czasem jest dla ludzi wszystkim.

    OdpowiedzUsuń
  23. To jest trochę straszne - powinniśmy umieć się czasem wyłączyć od komputera, telefonu i inny urządzeń. Są osoby, które przesadzają i powinny iść na odwyk od tego. Bo ominie ich wszystko co najlepsze.
    Ja koło siebie mam podstawówka - za moich czasu było na dworze pełno dzieciaków bawiących się berka, skaczących gumę lub pod drzewach , bawiących się piłka.
    Teraz gdy patrze jest pustka albo siedzą i gapią się w komórki.

    OdpowiedzUsuń
  24. Ja już mniej korzystam z neta niż kiedyś. Ale telefon muszę mieć zawsze przy sobie ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. chyba też powinnam ograniczyć internet, telefon. a ten filmik jest genialny ♥

    OdpowiedzUsuń
  26. ja to zauważyłam - najlepszym przykładem są dzieci - zamiast się bawić pod blokiem, to siedzą na fejsie - to przykre ;(


    // racja! ^^

    OdpowiedzUsuń
  27. Ja np.bardzo często siedzę przy komputerze,ale to tylko dlatego,że prowadzę bloga,oglądam inne i komentuję i prace domowe.A tak jakbym np.miała nie wchodzić to nic by mi się nie stało.Tyle czasu przez to leci..;x
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie ;*

    OdpowiedzUsuń
  28. Ja osobiście dużo bardziej wolę pogadać na żywo w cztery oczy niż przez fb. Technologia umożliwia mi jedynie szybkie porozumiewanie się w jakiejś sprawie, ale nie zastępuje prawdziwej rozmowy. Komputer, ani telefon to nie przyjaciel, z którym można zawsze porozmawiać ;)

    OdpowiedzUsuń
  29. oj coś w tym jest, maszyny zastępują ludzi, ale już nie tylko w pracy.. co się z tym światem dzieje... pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  30. oj coś w tym jest, maszyny zastępują ludzi, ale już nie tylko w pracy.. co się z tym światem dzieje... pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  31. masz racje :p
    crazy-life-by-angelika.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję. ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
© Hola Felipe 2012 | Blogger Template by Enny Law - Ngetik Dot Com - Nulis