poniedziałek, 30 czerwca 2014

WISHLISTA NA WAKACJE




1. Spódnica maxi- coś co tak naprawdę nigdy mi się nie podobało, ale z zawiązanym supłem w połowie długości według mnie wygląda zdecydowanie lepiej i tak chcę to nosić. W planach mam cytrynową, czarną lub szarą.
2. Lenonki- marzą mi się już od zeszłego roku.
3. Boyfriendy- mam jedną parę i chcę kolejną, poległam, może tyłek nie wygląda w nich korzystnie, ale są takie wygodne :)
4. Zwykłe czarne spodnie, taki must-have, którego nie mam od 2 lat...
5. Złote naszyjniki- tu jest haczyk, bo nie wiem, czy sobie trochę nie odłożyć i kupić lepszych, czy po prostu za 15 zł z H&M :)
6. Kombinezon- też coś czego szukałam już w zeszłym roku, teraz są bardziej popularne i może w końcu znajdę coś dla siebie (i nie, nie w taki zeberkowy wzorek).
7. Białe tenisówki.
8. Koszula, bluzka lub bluza w pasy.

A Wy macie jakieś zakupowe plany? :)
.



 No cóż od piątku jestem w Szwecji (na wyspie Gotland), poza deszczową pogodą jest świetnie. Po 7 godzinnej podróży- ponieważ na wyspę jest bardzo złe połączenie, jeżeli chodzi o samoloty itp. leciałam samolotem, potem dwa autokary i prom, a w połowie byłam alone. Za rok już chyba przebędę całą drogę sama hah nie było tak strasznie. W sobotę miały miejsce małe zakupy- początek wyprzedaży i wypad do centrum (widać powyżej). Natomiast całą niedzielę spędziłam w domku, strasznie lało, a ja byłam wściekła, że nie mogłam wyjść, bez kontaktu z wiadrem...


32 komentarze:

  1. Ja swoje lenonki kupiłam w turcji. <3

    http://dianaashe.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. bluza czy bluzka w pasy to także mój faworyt ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Lenonki świetna sprawa. Tylko nie polecam lustrzanych, bo dziwnie wyglądają moim zdaniem :D

    OdpowiedzUsuń
  4. fajne zdjęcia;))
    pozdrawiam woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja dzisiaj się obkupiłam ubraniowo, dlatego mój must have będzie skupiał się na kosmetykach :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Spódnica maxi to moje marzenie ale jako, że mam nieco ponad 150 wszystkie są na mnie za dłuugie :( I spodni boyfirendów również nie mogę na siebie dostać, a też bardzo bym chciała! :)
    Udanych wakacji i wyjazdu! :)
    wikalifestyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja od dwóch lat próbuję kupić ogólnie jakiekolwiek spodnie - bezskutecznie :D Ale pewnego dnia pójdę na zakupy i kupię sobie aż dwie pary, o ile którekolwiek będą dobre na moje idealne nogi... Są tak wymiarowe, że aż spodnie wysypują mi się z szafy -.-
    Obecnie zbieram na bluzę gapa, jasnoróżową marynarkę i jakieś zwykłe jednokolorowe bluzki :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja ostatnio fajny kombinezon znalazłam w C&A :)
    Spódnicę maxi mam, ale jakoś nie wyobrażam jej sobie z supłem w połowie ;D

    OdpowiedzUsuń
  9. świetne rzeczy wybrałaś;D

    Zapraszam: http://velina-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. genialne rzeczy ♥ te okulary są świetne

    OdpowiedzUsuń
  11. jeju, ja bym sie chyba pogubila troche w tak skomplikowanej podrozy xD

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja właśnie patrzę też za takim kombinezonem :D Super lista.Dobrze,że dojechałaś cała i zdrowa.
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie na wakacyjne rozdanie ;*

    OdpowiedzUsuń
  13. Pragnę Cię zawiadomić, że wygrałaś rozdanie na moim blogu! Gratuluję :)
    Czekam na Twoje dane do tygodnia ;]

    OdpowiedzUsuń
  14. Mam jeden plan na zakup, ale o tym wkrótce na blogu. :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Oj wiele mam zakupowych planów!

    OdpowiedzUsuń
  16. Jakie masz długie włosy :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Więcej zdjęć ze Szwecji, please :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Marzą mi się białe trampki, ale za szybko brudzę buty :P

    OdpowiedzUsuń
  19. świetna lista !
    Baw się dobrze na wakacjach :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ale masz się super.:) Świetne rzeczy. ^.^ Na razie nie mam, zbieram pieniądze na zakupowy szał na jesień. :P
    http://mina-doimika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Życzę ładnej pogody w takim razie :) sukienka maxi też by mi się przydała :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję. ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
© Hola Felipe 2012 | Blogger Template by Enny Law - Ngetik Dot Com - Nulis