czwartek, 10 lipca 2014

DZIEŃ ZACZYNAMY OD PLAŻY

 Hola!
Chyba pierwszy raz znalazłam się nad morzem już o 10 rano. Fajne uczucie, gdy wokół tak mało ludzi i cisza. To też takie moje pierwsze stricte wakacyjne zdjęcia. Słoneczko nieźle grzeje, pochłaniam hektolitry picia. Po dwóch godzinach leżenia na piasku, marzyłam tylko o tym, aby ktoś zadzwonił do Greenpeace, że usmażony wieloryb albinos leży niedaleko brzegu. Szkoda tylko, że woda w morzu jest zimna, w końcu nie ma tu zatoki, ale myślę, że niedługo to nadrobię. Niedaleko jest jakieś sztuczne kąpielisko wykute w skałach, w każdym razie zdjęcia się na pewno pojawią. Miłego dnia!



A tutaj już tak dla wakacyjnej tradycji gifik leci ;)
Wakacje pełną parą!

37 komentarze:

  1. Piękne zdjęcia i bardzo fajny gif : D

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękne zdjęcia! Zazdroszczę pobytu nad morzem. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wakacje :D
    Świetnie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale tam jest świetnie! :) Ładne zdjęci ^^

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne fotki, czekam na następne! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mój dzień też zaczynam od plaży, ale nieco późnej bo o 11 :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne zdjęcia. Fajnie na nich wyglądasz. Pozdrawiam :) jusinx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Ładne zdjęcia :)
    U mnie na szczęście dzisiaj pogoda była nieco chłodniejsza, ale mimo to było gorąco.

    Zapraszam justlife-jurka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Łaaaaał pozazdrościć :) i jaka pogoda!

    OdpowiedzUsuń
  10. śliczne zdjęcia, udanych wakacji :)

    OdpowiedzUsuń
  11. śliczne zdjęcia ♥ "usmażony wieloryb albinos leży niedaleko brzegu" rozwaliło mnie to xd

    OdpowiedzUsuń
  12. Boskie zdjęcia, a ja kocham zimną wodę zwłaszcza jak jest tak upalnie!

    OdpowiedzUsuń
  13. O rety jak ja bym się tam chciała znaleźć!
    Piękne zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
  14. ale zazdroszczę Ci tego morza! śliczną masz sukieneczkę tak w ogóle :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Wypoczywaj,fajne zdjęcia i gif :D
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie ;*

    OdpowiedzUsuń
  16. Jak fajnie musisz mieć tam nad morzem ;) niestety ja mieszkam prawie na drugim końcu Polski i nie mam tego na co dzień. Ponadto nigdy nie byłam nad polskim morzem :3 korzystaj póki możesz :))

    OdpowiedzUsuń
  17. piękne zdjęcia;))
    pozdrawiam serdecznie;)) woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Śliczne zdjęcia, ja na plaży będę odpoczywać już za tydzień?

    Zapraszam :
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Ładne zdjęcia :) Zazdroszczę tego morza.

    OdpowiedzUsuń
  20. Fajne trampki. :D Życzę miłego wypoczynku. A tak a propos, to ile masz cm wzrostu? :P Wydajesz się być niska xD

    OdpowiedzUsuń
  21. świetne zdjęcia!
    http://kolorowaasia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Śliczne widoki :))

    zapraszam: internetowekartki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Cóż za fantastyczny widok i błogostan :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję. ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
© Hola Felipe 2012 | Blogger Template by Enny Law - Ngetik Dot Com - Nulis