czwartek, 17 lipca 2014

HAMACZKOWANIE


Zwykły dzień. Za oknem dochodzi do 30 stopni, no to idziemy nad morze. Spory już czas temu rozłożono tam kilkanaście hamaków, więc chyba straciłabym miano leniwca, gdybym tam trochę nie powegetowała. Od walenia albinosa do leniwca, niezły przeskok, ale nawet kremy z filtrem nie ochronią mnie przed złapaniem opalenizny, w końcu po ponad 2 tygodniach przebywania na ciągłym słońcu ciężko być nadal bladolicą... A dziś idziemy popływać,ale nie w morzu :D








41 komentarze:

  1. Super, że mieszkasz nad morzem. Kocham hamaki ;d

    OdpowiedzUsuń
  2. No to udanego odpoczynku :)

    zapraszam: internetowekartki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. chetnie bym polezala na takim hamaczku! :))

    OdpowiedzUsuń
  4. O jejciu, ale prześliczne zdjęcia - chciałabym mieć hamak przed domem ♥
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie ♥

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale fajne te hamaki :D Poleniuchowałabym sobie tak ;)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie ;*

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak tam pięknie u Ciebie! *.*
    Taki hamak w pobliżu mnie i nie wiem czy bym kiedykolwiek z niego wstawała =D
    Borenium - blog

    OdpowiedzUsuń
  7. Szczerze mówiąc nie przepadam za morzem, ale te zdjęcia mnie kupiły! Chętnie poleżałabym na hamaczku z takimi widokami :)

    OdpowiedzUsuń
  8. haha, fajny pomysl z tymi hamakami :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam morze i chętnie spędziłabym czas leżac w tym hamaku :) Ładne zdjęcia !

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja i tak będę trupio blada =D

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne zdjęcia!
    Chciałabym teraz na taki hamak :D


    Zapraszam justlife-jurka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. zazdroszczę Ci takiego błogiego lenistwa, ja w tym roku mogę liczyć co najwyżej na dwa dni urlopu :( pozdrawiam serdecznie http://greyeyesandgreatshoes.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. super że mieszkasz nad morzem . Ja mam domek nad morzem ale to nie to samo :D
    zapraszam na mojego bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Zazdroszczę dostępu do morza :-).


    http://free-style-for-you-and-me.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. chętnie wypoczęłabym w hamaku :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie to jest najpiękniejsze- że wreszcie nadchodzą prawdziwi czytelnicy :)

      Usuń
  16. Świetne wakacyjne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Jak tam fajnie. Ja wakacje spędzam w ogródku :(

    OdpowiedzUsuń
  18. Jaki uroczy hamak :) dawno nie leżałam w hamaku ;) piękne zdjęcia.

    OdpowiedzUsuń
  19. Jak świetnie tam masz! :) Taki hamak, jeszcze w takim otoczeniu to marzenie ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. A mnie opalenizna nie może złapać ;( ech gdzie ta sprawiedliwość... super te hamaki! ja zamierzam na ogrodzie sobie taki rozłożyć ;) i już niedługo również będę leniuchować w ten sposób :P

    OdpowiedzUsuń
  21. Zazdroszczę, że kiedy tylko chcesz możesz iść nad morze. Ja mam tylko jezioro. Uwielbiam hamaki. Masz piękne długie włosy :)

    OdpowiedzUsuń
  22. też chciałabym wypoczywać w hamaku a muszę siedzieć w pracy :/

    OdpowiedzUsuń
  23. Zawsze chciałam mieć hamak na podwórku, a z takim widokiem to już w ogóle <3

    OdpowiedzUsuń
  24. Też z chęcią bym tak się polenił :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Oj też bym tak chciała ; D

    http://bajeerancko.blogspot.com/ Podoba się ? Obserwuj ; )

    OdpowiedzUsuń
  26. Zazdroszczę, że mieszkasz nad morzem, a jeszcze bardziej hamaków, bo co jak co, ale uwielbiam je ;)
    mrs-cotton-candy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. ładne zdjęcia! :D
    obserwuję i liczę na to samo :)

    OdpowiedzUsuń
  28. odpoczynek na hamaku to świetna sprawa :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Masz prześliczne włosy <3

    http://silkybomb.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. zazdroszczę morza:D też bym chciała tam spędzic czas;)

    endrie-katrin.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. poleżałabym na takim hamaku :)))
    pozdrawiam serdecznie ;)) woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. Ale bym się położyła na takim hamaczku :)

    OdpowiedzUsuń
  33. ooo ile dałabym za hamak w takie upały, do tego orzeźwiający shake lub sorbet i jestem w niebie :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Po leniuchowałabym na takim hamaku :)

    OdpowiedzUsuń
  35. o raany, też poleżałabym na takim hamaku... szkoda, że w moim mieście nie ma takich atrakcji :P
    w takim razie polecam, baseball jest naprawdę świetny :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Z chęcią poleżałabym sobie na takim hamaku, zdecydowanie potrzebuję leniuchowania :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję. ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
© Hola Felipe 2012 | Blogger Template by Enny Law - Ngetik Dot Com - Nulis