piątek, 4 lipca 2014

Moje must haves na lato.


Hej Wszystkim! Pogoda może i jest na razie zmienna, ale wszystko wskazuje, że po weekendzie będzie już tylko słońce ;) Dlatego też mam dzisiaj dla Was kilka kosmetyków i jeden gadżet (wow! na bogato!), które są dla mnie niezbędne na lato, wakacje, ogólnie dni, kiedy jest naprawdę ciepłoo.


 - Okulary. Bo bez tego jak bez ręki.
- Mgiełka z BeautyFormulas.
Pisałam już o niej w ostatnich lajkach- zwykła mgiełka chłodząca, nie ma żadnych wspaniałych właściwości i nie można jej porównywać do wody termalnej, ale na ciepłe dni do torebki w sam raz. Cena: 5zł (%), SuperPharm.
- Suchy szampon do włosów Batiste. Tutaj mam wiśniowy, ale chyba tropikalny pachnie najlepiej. To dobra opcja, gdy wstajemy rano z porażką na głowie, czy chcemy nadać włosom po prostu objętości. Jednak, gdy leń mnie nie ogrania zdecydowanie  bardziej wolę umyć włosy, po nim wydają mi się tępe, a "świeżość" utrzymuje się tylko przez kilka godzin. Cena: 15zł, Hebe.
 - Filtr do twarzy Vichy 50+. Mam go jeszcze z zeszłego roku, obecnie ma inne opakowanie, całe pomarańczowe. Teraz bardziej chronię moją twarz przed słońcem, w dodatku nie chcę jej opalać, wolę moją bladość. ;) Cena: 50zł, apteka.
- Mleczko do opalania Bielenda. Kolejna ochrona przed słońcem i opalaniem. W prawdzie filtry nie "hamują zdobywania opalenizny", ale z ich pomocą jest zdecydowanie łagodniejsza, to dobrze, bo nie chcę aż tak stapiać się z ścianą, jak zazwyczaj. :D Jednak teraz, gdy jestem na dworze po kilka godzin dziennie to nieuniknione. Cena: 18zł/ Rossmann.
- Krem BB z Maybelline. To po prostu efekt poszukiwanie czegoś lekkiego, ale i by dobrze kryło. Sprawdza się, jak i wygląda na twarzy bardzo dobrze :)  Dodatkowo SPF 15. Cena: ok.22zł, Rossmann.
 - Maska do włosów Biovax. Gdy włosy przegrywają ze słońcem- idealna. Cena: 17zł/ SuperPharm.
- Oliwka do ciała z H&M. Nie chodzi mi tu o tę konkretnie, ale zdecydowanie wolę je niż jakiekolwiek balsamy, masła, czy mleczka, które strasznie się kleją. Poza tym wydaje mi się, że nawilża lepiej :)   Cena: 15zł, H&M- chyba, podkreślam chyba ;)

W końcu pamiętałam o cenach, brawo..

32 komentarze:

  1. Moim must have również jest krem BB z Maybelline :)

    OdpowiedzUsuń
  2. też nigdzie nie ruszam się bez okularów ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. suche szampony od wczoraj w promocji w biedronce po 10,99 zł :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystko aby się tylko nie opalić, ja też wolę bladość ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Moim must have są okulary :D

    OdpowiedzUsuń
  6. ja ostatnio pokochalam okulary, chociaz nic w nich nie widze, bo na codzien nosze korekcyjne, a nie soczewki :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Suchy szampon i mgiełkę dopisuję do mojej listy zakupów :*

    OdpowiedzUsuń
  8. Sprawdzają się u Ciebie te szampony z batiste?
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie ;*

    OdpowiedzUsuń
  9. U mnie podobnie :)) Jeśli chodzi o suchy szampon, dzisiaj wyczaiłam w Biedronce za 10 zł (ten największy, chyba 200 ml, jeśli się nie mylę?)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  11. Moja torebka wygląda podobnie =3 Jak się spisuje suchy szampon?

    OdpowiedzUsuń
  12. sporo ciekawych produktów :)

    OdpowiedzUsuń
  13. A ja nie mam okularów i dlatego muszę je zakupić bo lato w pełni :D

    OdpowiedzUsuń
  14. uwelbiam maski biovax dawno ich nie miałam :((

    OdpowiedzUsuń
  15. suchy szampon muszę sobie kupić ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Batise do ciemnych włosów to mój ulubieniec :D

    OdpowiedzUsuń
  17. uwazaj na aerozole zeby nie wybuchly;P

    OdpowiedzUsuń
  18. też mam ten szampon, na razie czeka na test :D

    OdpowiedzUsuń
  19. ciekawa jestem tego BB od Maybelline :)

    OdpowiedzUsuń
  20. muszę kupić ten suchy szampon ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja zawsze mam jakieś okulary w plecaku :) Teraz planuję przetestować suchy szampon.
    A.

    OdpowiedzUsuń
  22. Filtr to bardzo ważna rzecz

    OdpowiedzUsuń
  23. dla mnie też filtr to podstawa a suchy szampon to ostateczność :) pozdrawiam i obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Oj Szampon z Batiste też jest moim must have . <3

    OdpowiedzUsuń
  25. okulary i filtry ochronne to must have ;D

    OdpowiedzUsuń
  26. Zainteresował mnie ten suchy szampon. Słyszałam o nim wiele, ale nigdy nic szczególnego.. osobiście nie zachwycają mnie tego typu specyfiki, ale może się mylę ;) jest to coś warte? :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Suchy szampon, wiele o nim słyszałam, ale nigdy nie miałam odwagi kupić ;_
    mój blog, coomedyyyy

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję. ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
© Hola Felipe 2012 | Blogger Template by Enny Law - Ngetik Dot Com - Nulis