poniedziałek, 14 lipca 2014

OMBRE PO DOMOWEMU

 Hola!
Jedna rzecz z mojej wakacyjnej listy została już w pełni spełniona. Przedtem przez myśli przeszła mi nawet kolorowa kreda do włosów, ale gdy zobaczyłam na jednym filmiku na yt, jak okropnie zniszczone są po niej włosy to jakoś mi się odechciało. Załapałam się przy okazji farbowania blond włosów mojej sis. Były dwie tury nakładania/dokładania farby, każda po 15 min. Nie jest to może efekt wow, ale zdecydowanie wolę takie, gdzie kolor delikatnie przechodzi, niż gdy mocno się odznacza.  Niestety moje przed i po nie wyszło, przez słabe światło, ale wydaje, że porównując ostatni post do innych widać różnicę :) Miłego dzionka!

42 komentarze:

  1. Ja zrobiłam sobie ombre niecały rok temu, jednak znudził mi się już i niedługo zamierzać pomalować sobie całe włosy - to też moje takie wakacyjne postanowienie :)
    xoxo
    chudabaza.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. ładnie i delikatnie wyglądają :)

    OdpowiedzUsuń
  3. A ja właśnie siedzę z różowym tonerem na głowie i czekam na efekty :D a Twoje ombre bardzo ładne :) widziałam ostatnio dziewczynę u której ombre się tak strasznie odznaczało, a Twoje jest takie delikatne :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja bym chciała ombre ale mama mi nie pozwala ;-;
    śliczne masz włosy *o*

    Zapraszam na nowego posta o internetowej przyjaźni ✌ http://julga-and-julczi.blogspot.com/2014/07/first-meeting.html ♡

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny efekt :)

    Zapraszam do siebie na KONKURS :)
    sialalala96.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładne delikatne przejście.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ładnie Ci wyszło :) też zastanawiałam się nad tymi kredami, ale faktycznie strasznie niszczą włosy :P

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja widzę różnicę na zdjęciach choć wiadomo że nie oddaje jej w 100% :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ładne ombre ci wyszło :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ładne to ombre Ci wyszło. :D Mi się podobają takie delikatne przejścia, daltego nie lubię mocnego blond ombre u ciemnowłosych. ;0

    OdpowiedzUsuń
  11. Pięknie Ci wyszło :) tez mam ...zrobiła mi moja zaufana fryzjerka :)

    OdpowiedzUsuń
  12. super ci to wyszło :) nie jestem fanką ombre, ale u cb to wygląda genialnie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo delikatne wyszło.A co do kolorowych kred to bardzo niszczą włosy,zgadza się.

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja `teraz testuję na sobie różne szamponetki :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetny efekt. Też przymierzam się do domowego ombre, póki co czekam aż zejdzie mi szamponetka z włosów (już 3 tydzień!).

    OdpowiedzUsuń
  16. Fajnie Ci to wyszło ;D
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :*

    OdpowiedzUsuń
  17. ja postanowiłam poki co nie farbować włosow :D

    OdpowiedzUsuń
  18. świetny efekt!
    http://kolorowaasia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Śliczne ombre :)

    zapraszam: internetowekartki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Ładnie to wyszło :)
    Ja bym chciała sobie zrobić ombre.


    Zapraszam justlife-jurka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Ładnie to wygląda :) Zapraszam na konkurs fotograficzny: http://przyszopceuszatych.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Ładnie, bo delikatnie! Podoba mi się :D

    OdpowiedzUsuń
  23. ja chciałam zrobić sobie czerwone końcówki, ale jednak zwątpiłam i pozostanę przy moich naturalnych nieogarniętych włosach :D

    OdpowiedzUsuń
  24. Bardzo ładnie to wygląda : )

    OdpowiedzUsuń
  25. Lubie ombre, ale zrezygnowalam, bo nie chce meczyc wlosow ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. Śliczne ombe.

    http://karolina-life-and-fashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. Ślicznie wyszło , ja jestem wielką fanką ombry mam ją od grudnia :)

    OdpowiedzUsuń
  28. pięknie;)
    pozdrawiam woman-with-class.blogspot.com ;))

    OdpowiedzUsuń
  29. fajne, lubie takie delikatne ombre :)
    zapraszamy w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję. ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
© Hola Felipe 2012 | Blogger Template by Enny Law - Ngetik Dot Com - Nulis