środa, 2 lipca 2014

"Polityczny tydzień" w Almedalen










Hejka! Dziś mam dla Was trochę zdjęć z miasteczka i mojego "punktu widokowego".  Teraz każdy mój dzień wygląda podobnie. Z rana opiekuję się siostrzenicą, a później resztę dnia spędzam w mieście, zwiedzanie, zakupy, zdjęcia oraz okazjonalnie koło 19 na placu zabaw ;) Od niedzieli trwa tzw. Polityczny tydzień, wszystkie parki są pozapychane, tak że przejazd rowerem, czy samochodem jest niewykonalny. Tak dla jasności zdjęć z stamtąd tu nie ma, ale jedynie jego panoramę. A na czym to polega? Wszyscy politycy z lądu przyjeżdżają na wyspę z swoimi kampaniami i programami. Jest radio, pełno namiotów, ogólnie spore zamieszanie, do tego stopnia, że chcę by to się już skończyło :D

Na sobie mam tę czerwoną koszulkę, który jakiś czas temu widzieliście w poście z przeróbką t-shirtów.

33 komentarze:

  1. Fajne zdjęcia, życzę udanych zakupów i wakacji!

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne zdjęcia. Przepraszam, że się pytam, ale mieszkasz w Polsce?

    zapraszam: internetowekartki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak tam jest rewelacyjnie ! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super zdjęcia:) A w Twoich włosach od dawna jestem zakochana:)

    OdpowiedzUsuń
  5. ciekawa sprawa z tym politycznym tygodniem, nie wiedziałam, że to się tak odbywa :D chociaż te namioty i zamieszanie może być uciążliwe, fakt xD tak btw, to śliczne jest to miasteczko :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale tam jest ślicznie,strasznie mi się to miejsce podoba.Ta koszulka na Tobie fajnie wygląda,pasuję do tej stylizacji.
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie na moje pierwsze wakacyjne rozdanie.;*

    OdpowiedzUsuń
  7. Ładne zdjęcia :) Świetną masz tą koszulkę :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładnie tam jest <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Ładne widoki i fajna kurtka :)
    I tak przypominają mi się wakacje sprzed kilku lat jak często siedziałam z moimi bratankami ;d

    OdpowiedzUsuń
  10. bardzo lubię takie widoczki :)

    OdpowiedzUsuń
  11. piękne zdjęcia :) Byłam w takim podobnym miasteczku, ale na Majorce :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękne zdjęcia :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :*

    OdpowiedzUsuń
  13. ooo jej :) jak pięknie:) zazdroszczę :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Beautiful photos. I love this lovely casual look
    kisses
    www.welovefur.com

    OdpowiedzUsuń
  15. I love this lovely casual look
    kisses
    www.welovefur.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękne miejsca, ślicznie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  17. uwielbiam takie uliczki :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo ładne zdjecia :)


    Zapraszam do siebie :) Będzie mi miło jeśli zostawisz po sobie ślad :)
    http://sialalala96.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Co do twojego pytania polecam poszukać w internecie : http://msp-instrukcje.blogspot.com/2012/04/linkwithin-po-polsku.html :)

    OdpowiedzUsuń
  20. jakie śliczne miasteczko!
    wiecznieszczesliwa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. widoki sa rewelacyjne, pozazrościc :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Ciekawa sprawa ten polityczny tydzień:D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję. ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
© Hola Felipe 2012 | Blogger Template by Enny Law - Ngetik Dot Com - Nulis