poniedziałek, 25 sierpnia 2014

Aż się zaróżowiłam!

 

 Witaj poniedziałku, ostatni... poniedziałku wakacji.. Ooo! Wróć! Te moje prawdziwe leniwe wakacje ze spaniem do 11 trwają dopiero od czwartku, więc tak naprawdę ten tydzień to mnóstwo czasu, by zrobić coś ciekawego, innego. Zapewniam, że żadnej serii #BackToSchool, czy postów związanych z tym tematem do 2 września nie zobaczycie, po co się teraz dołować... Myśl wstawania o 6.30 jest... zła, ale nieunikniona..A dziś zdjęcia, typowo letnie, pomimo tego, że teraz taka "goła" to bym już z domu nie wyszła- deszcz z rana, hm super... To ja zmyka, w nadziei, że wrócę sucha :)

31 komentarze:

  1. Cudowne zdjęcia =D Sesja zdjęciowa z tymi kwiatami to był świetny pomysł!
    sweethomesweety.blogspot.com
    Obserwuję jako Alicja Young

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczne zdjęcia. sceneria wręcz magiczna. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. też już bym tak (niestety) nie wyszła z domu :(
    u mnie też na razie 'back to school' nie będzie ;))

    OdpowiedzUsuń
  4. Teraz już powoli jesień idzie... :(
    Ale zdjęcia cudowne!

    OdpowiedzUsuń
  5. O, jak tu ładnie. ;) Te kwiatuszki i budowle są świetne!

    OdpowiedzUsuń
  6. fajne szorty :)
    pozdrawiam serdecznie :) woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. ładne miejsce i super spodenki

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne zdjęcia :)
    O, dla mnie w wakacje 11 to wczesny ranek. Ja wstaję o 13 lub 14.

    Ciekawy blog. Zaobserwowałam :)

    Jeśli miałabyś czas i ochotę zapraszam do mnie:
    http://nada--blog.blogspot.com/

    pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale przecudowne miejsce, aż chciałabym się tam znaleźć! :))
    PS. Ja również nie mam zamiaru tworzyć postu z serii "powrót do szkoły" ;)

    stylstynka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Jej ile tam róż..uwielbiam te kwiaty ♥.U mnie dziś słońce,ale wcale ciepło nie jest..jak wyszłam z domu to się wracałam by ubrać kurtkę.
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie ;*

    OdpowiedzUsuń
  11. Zdjęcia i miejsce śliczne :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetne zdjęcia. :)

    http://dianaashe.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. A ja tam uwielbiam jesień. Moja ulubiona pora roku. Nienawidzę lata, dlatego cieszę się, że już dobiega końca.

    OdpowiedzUsuń
  14. ale cudowne miejsce :) i piekne szorty!

    OdpowiedzUsuń
  15. piękne kwiaty :)) dobrze, że ja mam jeszcze październik wolny ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Podoba mi się klimat tych miejsc ze zdjęć :)
    Nawet mi nie mów o tym wstawaniu, które nas czeka >.<
    Cieszę się, że chociaż Ty jedna nie wstawiasz żadnych postów typu back to school w wakacje :D

    OdpowiedzUsuń
  17. świetne zdjęcia ,świetne miejsce <3
    no niestety nawet pogoda robi się jesienna.
    obserwuję w końcu ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Sesja bardzo piękna! Tez bym chciała zeby u mnie było tak ciepło ;) zapraszam do siebie było by mi bardzo miło za zadanie pytań do tagu ;) patyskaa.blogspot.be

    OdpowiedzUsuń
  19. Nie mogę myśleć o szkole, to aż boli.
    A zdjęcia bardzo ładne, ślicznie wyglądają kwitnące kwiaty :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Mnie tez przeraża myśl,że będę musiała wstawać wczesnie hah :D

    Świetne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Pogoda teraz już nie najlepsza ;c
    Cudowne zdjęcia! :)

    OdpowiedzUsuń
  22. śliczny plener i Ty ładnie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Tak lekko i letnio <3
    Cudowne fotki :)

    OdpowiedzUsuń
  24. W auchan dokładnie za 9.99pln tylko uwaga rozmiary są zaniżone (:

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super! Dzięki, właśnie szukam kapci do szkoły :)

      Usuń

Dziękuję. ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
© Hola Felipe 2012 | Blogger Template by Enny Law - Ngetik Dot Com - Nulis