piątek, 8 sierpnia 2014

Josbaren, a tam szpinakowo.

Hola! Na dzisiaj mam Wam do pokazania zdjęcia jeszcze ze Szwecji. Tak, wiem. Ostatnio cały czas o tym piszę, Szwecja to, Szwecja tamto, takie fakty, taki turniej, ale w końcu spędziłam tam ponad miesiąc mojego życia. Wtedy miałam bardziej "trafne notki", teraz po prostu czas na ładne fotki... Dzisiaj mamy odsłonę sokarni, małej, z klasycznym wystrojem. A co dzisiaj serwujemy? Szpinakowy koktajl, już widzę to skrzywienie na Waszych twarzach, ale dzięki owockom jego smak zupełnie umyka, a witaminki pozostają :)



Nowości zawsze dobre. Może nawet w najbliższym czasie zawitam do warzywniaka i zblenduję coś w tym rodzaju, jeżeli okaże się dobre (oby) to pojawi się w lajkach, a jeżeli bardziej wejdę w te zdrowe soki to może i nawet pokaże się osobna notka. Ktoś zainteresowany? A tak by the way, podoba Wam się ten wygląd bloga, czy wolicie bardziej "klasyczny"?

42 komentarze:

  1. Rewelacyjne miejsce,wiem,że byłoby moim ulubionym :) pyszności :)

    OdpowiedzUsuń
  2. :D tak samo i ja piszę : 'Niemcy to i Niemcy tamto'

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja tam szpinak uwielbiam w kazdej postaci :))

    OdpowiedzUsuń
  4. piękne są te zdjęcia! :) takie ostre kolorowe :)
    a ja skosztowałabym takiego soku... :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Z chęcią wypiłabym taki sok. Możesz kiedyś dodać jakiś swój eksperymentalny przepis =D
    sweethomesweety.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. piękne zdjęcia!
    _______________________________
    http://kolorowaasia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Szczerze mówiąc to ja nigdy nie miałam tej przyjemności bodź i nieprzyjemności spróbować szpinaku, ale w takim miejscu chętnie napiłabym się jakiegoś pożywnego soku. Dziękuję jeszcze za komentarz u mnie na blogu ! :)
    Pozdrawiam~Mój blog-klik

    OdpowiedzUsuń
  8. ale świetne miejsce :) ale z ciebie słodziak :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Post wszystko super, Szwecja piękna, strona graficzna bloga ładna. Tylko ten makaronizm :< mogło być tak pięknie

    OdpowiedzUsuń
  10. super miejsce :) jestes mega ladna :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Zazdroszczę, że tam byłaś :D
    Ładne zdjęcia :)


    http://oligatorekk.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. spróbowałabym takiego koktajlu, tym bardziej, że ostatnio mam fazę na tego typu napoje! :)
    wygląd bloga jest rewelacyjny :) Mi się bardzo podoba, nie zmieniaj nic :))

    OdpowiedzUsuń
  13. Czyli może nie był by taki zły ten koktajl szpinakowy.

    OdpowiedzUsuń
  14. Aż jestem ciekawa jak ten koktajl smakuję.Dla mnie ten wygląd jest o wiele lepszy od tych klasycznych.
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie ;*

    OdpowiedzUsuń
  15. Jesteś bardzo ładna *.*. Koktajl szpinakowy? Nigdy nie słyszałam o tym :D

    vici-vicia.blogspot.com <--KLIK

    OdpowiedzUsuń
  16. a ja akurat bardzo lubię szpinak, byłabym pewnie częstym gościem tak fajnego miejsca :) pozdrawiam http://greyeyesandgreatshoes.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. ja jestem zainteresowana! :)

    OdpowiedzUsuń
  18. A ja bym z chęcią spróbowała :)

    OdpowiedzUsuń
  19. super zdjęcia! :D

    www.prusakfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. piękne zdjęcia !

    http://www.kefashionsisters.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. miejsce jest cudowne!

    ______________________
    ps. a u mnie? "po parysku"

    OdpowiedzUsuń
  22. Na pewno pyszny taki sok =D
    sweethomesweety.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. genialny blog :) będę zaglądać częściej :) buziaki

    http://monmondeefou.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. nigdy nie piłam takiego koktajlu ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. chętnie bym wypiła tam jakiś koktajl !:)

    OdpowiedzUsuń
  26. Wow, koktajl szpinakowy? Chętnie bym spróbowała. Świetne zdjęcia!
    Obserwuję. ;)

    OdpowiedzUsuń
  27. Sliczne zdjecia :) "sokarnia" wyglada bardzo przyjemnie :)

    OdpowiedzUsuń
  28. nie cierpię szpinaku ;/ chociaż ostatnio kosztuję co raz więcej rzeczy, których kiedyś nie wzięłabym nawet do ust ;P może przyjdzie kiedyś czas na szpinak ;)
    ten wygląd bloga jest fajny, sama zaczynam się zastanawiać nad zmianą mojego wyglądu na bardziej "nowoczesny" ;)

    OdpowiedzUsuń
  29. Mimo wszystko za szpinakowy koktajl bym podziękowała, wybrałabym jakieś typowo owocowe połączenie :)

    OdpowiedzUsuń
  30. uwielbiam szpinak :D
    chętnie bym się takiego napiła koktajlu :)

    OdpowiedzUsuń
  31. wcale się nie skrzywiłam :D! wręcz przeciwnie, lubię szpinak! :)

    OdpowiedzUsuń
  32. ja szpinak uwielbiam i uwielbiam wszystko co szwedzkie, muszę kiedyś tam w końcu pojechać :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Mi najbardziej spodobało się pierwsze zdjęcie, cudnie :)

    OdpowiedzUsuń
  34. ale śliczna torebka;)
    mam prośbę, kliknęłabyś mi w linki http://woman-with-class.blogspot.com/2014/08/witajcie-mam-dzis-dla-was-przeglad.html będę bardzo wdzięczna !:)
    pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję. ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
© Hola Felipe 2012 | Blogger Template by Enny Law - Ngetik Dot Com - Nulis