czwartek, 28 sierpnia 2014

Leva&Bo - kończymy już!















Hola! Te zdjęcia były robione jeszcze pod koniec lipca (Szwecja)- stare prawda? Teraz staram się zaktualizować wszystkie zaległości, ponieważ w mojej głowie siedzi już kilka pomysłów na wrzesień, nawet całkiem sporo. Leva&Bo to coś na wzór kawiarni, piekarni (?) z wyrobami eko i pyszną oranżadą, a najlepsze jest to, że można położyć się tam jak waleń na poduszkach :) Zaraz obok jest sklep z ich ręcznymi wyrobami, co możecie zobaczyć na dwóch ostatnich zdjęciach. Wszystko super, fajnie, ale ceny są z kosmosu... Jak na Szwecję przystało..  ..a w sumie to nie tylko na nią ;) Miłego dnia!

26 komentarze:

  1. Śliczne zdjęcia :) uroczo wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowne zdjecia, takie klimatyczne!
    sweethomesweety.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ooo w takim miejscu to ja mogę caly dzień leżakować haha xd
    :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Jakie tam stare :P A nawet jeśli - to i tak są przepiękne, takie klimatyczne :)
    Całusy,

    http://sylwiaa-m.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Zdjęcie nr 2- jakie klimatyczne miejsce! :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Zaobserwowałam, genialny blog! :)

    http://feel-that-moments.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Prześliczne zdjęcia, miejsce wydaje się wyjątkowo urocze ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne miejsce! Bardzo podoba mi się Szwecja.
    Wyglądasz cudnie. :)

    www.lady-aria.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. o ja! ale tam jest świetnie! jeszcze te poduchy... mega! :p

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale pyszności na pierwszych zdjęciach *.*
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie ;*

    OdpowiedzUsuń
  11. Piekna pogoda jak na Szwecje! A no tak, lipiec xD Podobaja mi sie takie klimaty, takie to wspomnienie lata. Ja liczylam, ze sie we Wloskich Alpach troche wygrzeje, ale chyba sie przeliczylam. W przyszlym roku jade w cieple miejsce! Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo podoba mi się pierwsze zdjęcie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. fajny lokal, byłam w podobnym w Grecji. Też dużo poduszek i straszne ceny :D

    http://phycocyaninn.tumblr.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. hahah, nie ma to jak leżeć na poduszkach w centrum miasta! :))

    feel-that-moments.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Fajne miejsce! Gdyby można było przesiadywałabym tam całymi dniami, mając wszystkiego pod dostatkiem! :)

    OdpowiedzUsuń
  16. cudowny klimat tej kawiarni! zazdroszczę pobytu w Szwecji, marzy mi się tam jechać kiedyś :)

    OdpowiedzUsuń
  17. przepiękne zdjęcia ♥ ciekawe miejsce ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Jakie magiczne miejsce ♥ Prześliczne zdjęcia ! Pozdrawiam i zapraszam do siebie ,buziaki ;*

    OdpowiedzUsuń
  19. jesteś bardzo fotogeniczna :) ładne zdjęcia :) buziaki :*

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję. ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
© Hola Felipe 2012 | Blogger Template by Enny Law - Ngetik Dot Com - Nulis