piątek, 1 sierpnia 2014

ULUBIEŃCY LIPCA 2014 /PODSUMOWANIE

Hola! Jako, że lipiec już minął, przygotowałam coś nowego, notkę z ulubieńcami. W tym miesiącu lajków nie było, więc są tu same the beściaki, a planowo pojawią się dopiero w połowie sierpnia. Zaczynamy! Mamy kilka kategorii!


WYDARZENIE MIESIĄCA

Myślę, że jest to mój cały miesięczny pobyt w Szwecji na Gotlandzie, który powoli dobiega już końca. Najbardziej z tego podobał mi się turniej rycerski. Lubię te średniowieczne klimaty, kostiumy, wystąpienia. Oglądam wszystkie filmy i dokumenty o tej tematyce, kocham!

Więcej możecie poczytać i zobaczyć tutaj


FILM/ SERIAL MIESIĄCA

Zazwyczaj, gdy leżałam już wieczorami w łóżku, czy z rana to od razy brałam laptopa i szukałam czegoś ciekawego do obejrzenia. Na samym początku zaczęłam od Pretty Little Liars, serial, który kocha i poleca masa ludzi...  Ja do nich z pewnością nie należę, doszłam do 3 sezonu i tak zaczął mnie nudzić... Może to po prostu nie moje klimaty, nie lubię seriali o nastolatkach ;) Gusta są różne. Później złapałam za serial "Dracula", a w głównej roli Jonathan Rhys Meyers i to była miłość od pierwszego odcinka. Pokazał się on na początku tego roku, na razie jest tylko 10 odcinków, ale będzie kontynuowany. Samą historię znam bardzo dobrze, ale jego tło jest piękne, dodatkowo to XIX wiek, więc do szczęścia nic mi więcej nie potrzeba. Cały obejrzałam w 3 dni :)



Poza tym zabrałam się za trzeci sezon American Horror Story- Sabat. Szkoła dla młodych czarownic, lekkie tło historyczne, to lubię. Miło się oglądało, a każdy kolejny odcinek zaskakiwał, łącznie jest ich 13. Wszystkie seriale możecie obejrzeć na stronie scs.pl

JEDZENIE MIESIĄCA

Bezkonkurencyjnie będzie to Smoothie z Mac'a ananas i mango, mega orzeźwiające i pyszne! Piję to cały czas... To jeżeli chodzi o picie, a jedzenie to ukochane krewetki!





                 KOSMETYK MIESIĄCA

Gdy okazało się, że moja sis nie ma peelingu na stanie to przypomniał mi się pewien "przepis". Teraz pozostanę już chyba tylko przy peelingu kawowym, podoba mi się ten zapach, a nogi są po nim idealnie gładkie. Składniki to: sól, kawa sypana w proporcji 1:1 oraz 2-3 łyżeczki cynamonu. W zależności jaki chcecie mieć peeling możecie dodać więcej soli, wtedy będzie mocniejszy, lub więcej kawy, aby był łagodniejszy. Wystarczy kupić najtańszą kawę w markecie, no bo w końcu wszystko i tak ucieka z wodą. :) Mokrymi dłońmi nabieram suchy proszek i już.

UBRANIE MIESIĄCA

Będą to dwie spódniczki, które kupiłam na początku miesiąca, w tym samym sklepie i w tym samym czasie. Są ze sklepu Villa, tutaj ta firma ma swój sklep, w Polsce możecie ją znaleźć w Vero Moda. To już moja druga spódniczka w literę A i są one dla mnie najwygodniejsze i najbezpieczniejsze :)

PIOSENKA MIESIĄCA

Jako, że Gotland to typowo imprezowe miejsce to wszędzie słychać house. Na wakacje najbardziej lubie takie nuty.



43 komentarze:

  1. Dracula,bardzo mi się podobał,szkoda,że nie będzie kolejnego sezonu.Natomiast czekam niecierpliwie na AHS Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Ostatnio mam bzika na punkcie peelingów i z chęcią wypróbuję. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super ulubiency

    indyjskipalisander.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Dużo osób z mojej szkoły ogląda AHS. Ja jednak nadal jestem wielbicielką PLL
    Ja właśnie nie przepadam za takimi historycznymi rzeczami, nie kręci mnie to.
    A moją piosenką miesiąca jest Wiggle Jasona Derulo :)

    Pozdrawiam, Zuza xx
    http://pamietnik-zuzanny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja również lubię takie stare klimaty w serialach :) PLL to dla mnie pomyłka.

    OdpowiedzUsuń
  6. Draculę kiedyś planowałam obejrzeć, ale jakoś nie było okazji. Może nadrobię to w któryś weekend :) A ten przepis na peeling jest ciekawy. Chętnie go spróbuję.
    borenium.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Super jest ta piosenka. Świetnie wyglądasz w tych stylizacjach. Pozdrawiam :) jusinx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Też piłam smoothie z maka,ale niezbyt mi przypadło do gustu (piłam truskawkowe bodajże).

    OdpowiedzUsuń
  9. ta druga spódniczka śliczna!

    OdpowiedzUsuń
  10. Super podsumowanie a piosenka też jest moim ulubieńcem :3
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie ;*

    OdpowiedzUsuń
  11. ja tam lubię PLL jakoś w 3 sezonie mnie nudził ale znowu się rozkręciło i jest b.fajnie <3
    dracula to coś jak książka dracula bram stokera ?

    OdpowiedzUsuń
  12. muszę spróbować smoothie :) uwielbiam mango :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Też bardoz lubię ta piosenkę pt 'Bad' :P

    OdpowiedzUsuń
  14. mi też pll znudziło się, ale już na 1 sezonie ;) American Horror Story to naprawdę genialny serial, tak samo jak te smoothie z McDonald ♥

    OdpowiedzUsuń
  15. krewetki pycha<3
    ankagrzanka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Turnieje rycerskie super wyglądają, bardzo lubię te poprzebierane kolorowe konie ;p ananas i mango z McDonalda to chyba najlepszy napój w Macu do tej pory ;p

    OdpowiedzUsuń
  17. Nigdy jeszcze nie jadłam krewetek, ale wszystko przede mną! :) Też uważam że ten magiczny życiodajny napój w Mac'u jest pyszny! Zaraz zabieram się za oglądanie American Horror Story ! :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Oglądałam tylko pierwszy sezon American Horror story i jakoś nie moge sie zabrać za następne ;/ Dobre podsumowanie! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Spdniczka z prawej super :) dobre podsumowanie :P

    OdpowiedzUsuń
  20. Chciałbym zobaczyć taki turniej rycerski ;>

    OdpowiedzUsuń
  21. Fajny taki post dla odmiany ;)
    Ja nie oglądałam żadnego z tych seriali ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Może i ja zacznę oglądać Draculę. Jeśli chodzi o PLL to obejrzałam jakieś 5 odcinków i na tym się skończyło :D

    OdpowiedzUsuń
  23. oo ta piosenka wpada w ucho xD


    Zapraszam :
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. muszę spróbować smoothie, wygląda super!
    www.creativamente-o-sztuce.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Świetny post, lubię takie zestawienia! MACowski specjał też pokochałam:)))

    OdpowiedzUsuń
  26. Świetny post, lubię takie zestawienia!

    MACowski też specjał też należy do moich ulubieńców:)

    OdpowiedzUsuń
  27. Spódniczki są świetne, szczególne podoba i się maxi. Dziękuję jeszcze za komentarz u mnie na blogu :)
    Pozdrawiam~Mój blog-klik

    OdpowiedzUsuń
  28. Ostatnio chyba widziałam jak reklamowali ten napój z Mc w tv i nabrałam na niego ochoty :D

    OdpowiedzUsuń
  29. Muszę spróbować tego smoothie z McDonalda :D

    OdpowiedzUsuń
  30. smootkie z mc'a :) tez uwielbiam;)
    pozdrawiam woman-with-class.blogspot.com ;))

    OdpowiedzUsuń
  31. Szwecja? super. Ja pretty oglądam tylko i wyłącznie dlatego, że poświęciłam tyle czasu na ten serial. Ale głowy nie urywa, wkurza bardziej z każdym sezonem. Draculę chętnie obejrze;-)

    OdpowiedzUsuń
  32. meeega Ci zazdroszczę tej Szwecji, no :( ja PLL lubię :D ale polecam Ci też GoT :P

    OdpowiedzUsuń
  33. Świetny post!! http://oliviakarolina.blogspot.ie/

    OdpowiedzUsuń
  34. Świetne podsumowanie, też uwielbiam ten Smoothie. Smakuje mi jeszcze brzoskwinia&marakuja.
    A mi ta piosenka strasznie się przejadla, dlatego, że jak bylam u przyjaciólki to ciągle leciala na eska tv, aż do znudzenia.

    OdpowiedzUsuń
  35. obie spódniczki z outfitu miesiąca są śliczne ;))

    zapraszam do mnie na nowy post--> chocolate0monster.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  36. Nie widziałam tego filmu :)) Ja jakoś nie lubię tych smoothies z Mc.
    Ładnie wyglądasz :) Lubię tą piosenkę :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję. ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
© Hola Felipe 2012 | Blogger Template by Enny Law - Ngetik Dot Com - Nulis