niedziela, 7 września 2014

LAJKI TYGODNIA #5

Dum, dum, dum! Hola! Witam Was w kolejnych lajkach, lekko zapomnianych, ale jak ja lubię tę serię :)Tęsknił ktoś? Dziś kolejny post z serii "Lajki Tygodnia". To zbiór inspiracji, cytatów, filmów, książek, zdjęć, piosenek, aplikacji, rzeczy, jedzenia (♥), wydarzeń itp., które szczególnie spodobały mi się w ostatnim czasie tj. tygodniu. Zapraszam :)

PIOSENKA TYGODNIA

Na dołujące szkolne poranki nuta w sam raz, pozytywna pozytywność hahah ;)
Dawid Podsiadło "Trójkąty i kwadraty"

FILM TYGODNIA-"Prestiż"

Ten film widziałam już 3 lub 4 razy. Akcja dzieje się w XIX wieku w Anglii. Mówiąc ogólnie jest to rywalizacja dwóch magików, którzy marzą o wielkiej sławie, wszystko pod otoczką pięknej scenografii i kostiumów. Poza tym Hugh Jackman w roli głównej, ahhh :). Uwielbiam tę historię, a jej końcówka zaskakuje. 



APLIKACJA TYGODNIA- Mobile MPK

Od tygodnia jestem licealistką, do szkoły jeżdżę autobusem... Mobile MPK to aplikacja dostępna na Androida. Pokazuje rozkład przystanków, czy konkretnego autobusu, najlepsze jest to, że można jej używać bez Internetu, a aktualizuje się wtedy, gdy macie do niego dostęp.



MOTYWACJA TYGODNIA



YOUTUBE- FFvlog

To kanał przesympatycznej pary, na yt nazwali siebie Flavka&Fracha. Tak naprawdę nie pokazują niczego niezwykłego, swoją codziennośćc, ale bije od nich sama naturalność i ciepło. Z początku pomyślałam "Co jest fajnego w oglądaniu życia innych ludzi?", jednak mają w sobie to coś, co przyciąga widza i zawsze cieszę się na każdy nowy filmik :) Niżej macie jeden z nowszych filmików:




ODŻYWKA DO WŁOSÓW- SCHWARZKOPF

Z tą "odżywką" jest tak, że bez jej pomocy z pewnością da się przeżyć następny dzień... Nie jest to rzecz niezbędna, ale dla osób z długimi włosami, które z rana po nocnym koczku wyglądają jak lew po walce- sprawdzi się na pewno. Wystarczą dwa "psiki", a szczotka gładko sunie po włosach i przestają się tak puszyć, żadnej super regeneracji nie zauważyłam, ale nie o to mi w niej chodzi, tylko o łatwiejsze rozczesywanie. :) Cena: 15zł/ Rossmann

22 komentarze:

  1. Kiedyś słyszałam o tym cyklu, ale ja jakoś go na swój nie wprowadziłam. Jedyne co znam z Twoich ulubieńców to jest to piosenka Dawida Podsiadło. Pozdrawiam jusinx.blogspot.com.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja na szczęście jezdze samochodem do szkoly ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kocham Dawida Podsiadło ! ;D

    xxtinaaaxx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. nie słyszałam wcześniej o tej parze :)) zaraz zabieram się za oglądanie! :p

    OdpowiedzUsuń
  5. Chciałam zobaczyć "Prestiż", ale jakoś nigdy nie mogę się zabrać ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajny post :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :*

    OdpowiedzUsuń
  7. motywator swietny , nadawałby się na tło pulpitu;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Dawida Podsiadło polubiłam, kiedy w Rybniku był supportem mojego ukochanego zespołu 30 seconds to Mars. Przedtem jakoś go nie kupowałam, ale teraz widze go w nieco innym, lepszym swietle. Najbardziej podoba mi się piosenka pt. 'Powied mi, że nie chcesz'. Jest genialna.
    'Prestiż' kiedyś obejrzałam, ale nie dokładnie, bo podczas oglądania robiam milion innych rzeczy i chcę go obejrzeć jeszcze raz. Bardzo mnie on intryguję.
    A co do odżywki to sprzydałaby mi się i to bardzo.

    OdpowiedzUsuń
  9. Oglądałam Prestiż! Świetny film. ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Musze wypróbować te odżywkę. :)

    http://dianaashe.blogspot.com/
    zapraszam na nowy post. :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Używam odżywek z tej serii z Gliss Kurra :)

    OdpowiedzUsuń
  12. zobacze az czy na windows phone tez jest podobna aplikacja :D

    OdpowiedzUsuń
  13. ten film chce objezec;)
    pozdrawiam serdecznie (; woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Muszę znaleźć tą aplikację z autobusami,uwielbiam tą jego piosenkę ;3
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie ;*

    OdpowiedzUsuń
  15. Ciekawe podsumowanie :D
    http://lifemizip.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Aplikacja świetna-stosuję 2 dzień i bardzo mi pomaga :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Chyba zainstaluję tą apkę.
    sweethomesweety.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo lubię tą piosenkę :) Często ją słucham :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  19. nie oglądałam jeszcze "Prestiżu" ale mam zamiar w najbliższym czasie go zobaczyć :) pozdrawiam i zapraszam do siebie http://greyeyesandgreatshoes.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję. ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
© Hola Felipe 2012 | Blogger Template by Enny Law - Ngetik Dot Com - Nulis