niedziela, 14 września 2014

Lajki Tygodnia #6 Nowy aparat, Peter Hollens.


Dziś kolejny post z serii "Lajki Tygodnia". To zbiór inspiracji, cytatów, filmów, książek, zdjęć, piosenek, aplikacji, rzeczy, jedzenia (♥), wydarzeń itp., które szczególnie spodobały mi się w ostatnim czasie tj. tygodniu. Zapraszam :)

WŁASNY APARAT

Już nie wiem jak długo marzyłam o własnym aparacie... Zdjęcia robiłam zazwyczaj lustrzankami sióstr albo zwykłą cyfrówką. A już od środy mam swój własny aparat, teraz blogowanie i nie tylko stanie się o wiele łatwiejsze. Jest to Nikon D5100, obiektyw 18-105, bardzo zależało mi na tym modelu, ponieważ ma ruchomy wyświetlacz/ podgląd, który bardzo ułatwia nagrywanie. :)



THE KILLERS - Mr. Brightside

POZYTYWNE MYŚLENIE

 CHUSTECZKI DO DEMAKIJAŻU

To niby nic nowego, ale od kiedy szkoła się zaczęła to nie ma jak walnąć się na łóżko i zmyć swój cały dzień z twarzy od razu po powrocie do domu- ta szczerość. Te są z Primarka, mam ich jeszcze drugą paczkę, więc jeszcze mi na trochę wystarczą. ;)


SNAPSAVE

Znowu wróciło moje uzależnienie od Snapchata, a ta apka pozwala na zapisywanie oraz ponowne przeglądanie WSZYSTKICH zdjęć i filmików. <zło>

PETER HOLLENS

Jest jednym z niewielu youtube'rowych wykonawców, których rzeczywiście słucham i ściągam ich covery na telefon. Tutaj macie jego kanał, warto posłuchać. Mój ulubiony to zdecydowanie Skyrim i to z wielu względów ;)




25 komentarze:

  1. Czekam na zdjęcia zrobione nowym aparatem, najlepiej w jakimś porównaniu.

    OdpowiedzUsuń
  2. Hej. :) Gratuluję !
    Zostałaś nominowana do LBA.
    Więcej inf. u mnie na blogu.
    http://kajkams.blogspot.com/2014/09/liebster-award-x6.html

    OdpowiedzUsuń
  3. Zazdroszczę Ci zdecydowanie aparatu, bo o takim marzę.

    OdpowiedzUsuń
  4. Aparat wygląda świetnie, ja mam tylko cyfrówkę.
    Znam tego pana z yt! Jest świetny. ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kocham piosenkę ;) A pozytywne myślenie zawsze i wszędzie ^^

    OdpowiedzUsuń
  6. gratuluje aparatu:) xx
    ankagrzanka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Aparat na pewno sie spisze! Super, obys byla zadowolona :) pozdrawiam, zapraszam ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. kurka ten snapchat ostatnio chodzi mi po głowie nigdy tego nie używałam ale chyba muszę ogarnąć co to takiego :P

    OdpowiedzUsuń
  9. No, no aparat pierwsza klasa :P

    OdpowiedzUsuń
  10. Moja kuzynka ma tą lustrzankę :))
    Podobają mi się Twoje ramki na ścianie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Super,że masz już swoją własną lustrzankę ;)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie ;*

    OdpowiedzUsuń
  12. Cudowny aparacik! <3
    http://mina-doimika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Hollens'a znam z jego współpracy z Lindsey. Uwielbiam ich wspólne covery znanych utworów z film i gier. Znam to uczucie kiedy, w końcu ma się własną lustrzankę.
    A.

    OdpowiedzUsuń
  14. Po co się malować, skoro człowiek marzy tylko o tym, żeby wrócić do domu i zmyć makijaż? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Serio? Chyba jest to oczywiste, że po 8h w szkole, wf i ciągłym bieganiu tu i tam, twarz wygląda zupełnie inaczej niż rano...

      Usuń
  15. Zazdroszczę aparatu, bo robiłam tym modelem zdjęcia i wychodzą naprawdę pięknie! :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Też bardzo podobają mi się wykonania Petera Hollensa!
    Hm, mądra ta myśl w sumie, może sobie zrobią taką koszulkę...

    OdpowiedzUsuń
  17. Ale super, że doczekałaś się własnej lustrzanki :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetnie, że masz swój aparat :) Wiem jak to ułatwia pracę :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję. ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
© Hola Felipe 2012 | Blogger Template by Enny Law - Ngetik Dot Com - Nulis