wtorek, 9 września 2014

MUST HAVE || MOJA SZKOLNA KOSMETYCZKA

Hola! Dzisiaj pokażę Wam zawartość mojego szkolnego niezbędnika, kilka szkolnych must have. Nie wydaje mi się by było tego nie wiadomo ile, z pewnością pominęłam tu antybakteryjny żel do rąk, ale z "doświadczenia" wiem, że jednak zawsze wolę te ręce umyć, niż bawić się z takimi produktami.
-Szczotka- jako, że mam długie włosy, zazwyczaj rozpuszczone to tak naprawdę rzecz, którą zabrałabym w pierwszej kolejności. Zawsze dobrym wyjściem, aby zająć mniej miejsca jest też grzebień.
- Gumki do włosów- tu chyba nie ma co mówić... Lepiej jest ich mieć z 5 niż żadnej ;)

- Perfumy- albo inna miniaturkowa mgiełka do ciała, coś po w-fie ;)
- Balsam do ust.
- Pilniczek do paznokci- jestem strasznie przewrażliwiona na punkcie paznokci zwłaszcza teraz, kiedy zaczęły mi się masowo łamać.
 - Zestaw aparatki- może się to wydawać śmieszne, ale gdy poza aparatem ma się na niego nałożony dodatkowy drut nie ma lekko..
- Lusterko- obowiązkowo.
- Bibułki matujące- te są Wibo i kosztują niecałe 6 zł, teraz trochę żałuję, że nie kupiłam tych z Inglota, ale było mi nie po drodze... W każdym razie jest to zdecydowanie lepsze rozwiązanie niż nakładanie kolejnej warstwy pudru. Wystarczy przyłożyć taki papierek i nadmiar sebum zdjęty. W przypadku całej twarzy potrzeba ich co najmniej dwóch.


- Krem do rąk- To w szczególności fajna sprawa jeżeli chodzi o chłodniejsze okresy w roku, ale musi być
też to taki krem by nie zostawiał tłustej warstwy na skórze, aby długopis się nie ślizgał hah
- Mokre chusteczki-demakijaż zaczęłam je nosić dopiero w tym roku, teraz gdy każdy piątek kończę w-fem lepiej zmyć pozostałości makijażu, a u przypadku jego braku po prostu się odświeżyć


A jakie są Wasze szkolne must have? :)

23 komentarze:

  1. Mi wystarczy mgiełka do ciała ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja nie noszę kosmetyczki, bo mi się nie mieści w plecaku. xD

    OdpowiedzUsuń
  3. Też używam bibułek matujący, ale nie zdają egzaminu. Chyba wybiorę z innej firmy.
    Mam podobny niezbędnik. ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Za czasów szkoły nosiłam jedynie lusterko i błyszczyk :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie potrafię żyć bez kremu do rąk i balsamu do ust :) O i jeszcze mini szczotko-lusterka ^^

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie wiadomo co w jakim momencie bedzie nam potrzebne. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. sporo tego nosisz ze sobą ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Mnie wystarczy lusterko i grzebyk w jednym plus eyeliner, którego rzadko używam, bo nie rozmazuje mi sie, pomimo całego dnia w szkole.

    OdpowiedzUsuń
  9. muszę zakupić jakieś fajne bibułki:)
    pozdrawiam serdecznie :)) woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. ja mam tak malo miejsca w torbie ze oprocz ksiazek nie nosze prawie nic haha

    OdpowiedzUsuń
  11. Też noszę ze sobą żeby do higieny jamy ustnej :)

    http://dianaashe.blogspot.com/
    zapraszam na nowy post. :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Napradę duzo nosisz. Ale Ci powiem, że bez pilniczka się nie ruszam z domu od pewnego czasu :) w pracy mam ten"do zadan specjalnych"; D

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajny post :) Ja jak chodziłam do szkoły nigdy nie miałam miejsca na kosmetyki xD

    OdpowiedzUsuń
  14. Zastanawiałam się ostatnio, czy sobie nie kupić tych bibułek matujących :)

    OdpowiedzUsuń
  15. ja do szkoły nie noszę takich rzeczy, haha:)

    http://feel-that-moments.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Woo, ale niezbędnik.;)
    http://mina-doimika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo dużo masz tych rzeczy w kosmetyce,ale to dobrze.Ja zazwyczaj mam szczotkę,dezodorant,gumki do włosów,pomadkę nawilżającą i puder.Muszę zastanowić się nad tymi bibułkami bo to świetna sprawa.
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie ;*

    OdpowiedzUsuń
  18. muszę zakupić takie bibułki :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja w swojej kosmetyczce mam o wiele mniej rzeczy ;) ograniczam się do minimum

    OdpowiedzUsuń
  20. Zastanawiałam się ostatnio nad tymi bibułkami matującymi :) w sumie znacznie ułatwiłoby mi to życie (zwłaszcza po wfie haha) :P

    OdpowiedzUsuń
  21. ciekawe te bibułki;) i ładną masz kosmetyczke;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Też muszę zacząc nosic takie zestaw, bo póki co to w plecaku mam tylko dezynfekator i chusteczki higieniczne :P

    OdpowiedzUsuń
  23. Ja do tego zestawu dokładałam u siebie żel antybakteryjny do rąk :)
    Może poobserwujemy się nawzajem? Zaobserwuj pierwsza, a ja na pewno się zrewanżuję ;)
    Pozdrawiam angelika-shows-her-life.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję. ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
© Hola Felipe 2012 | Blogger Template by Enny Law - Ngetik Dot Com - Nulis