czwartek, 4 września 2014

PODSUMOWANIE WAKACJI 2014 || PLANER NA WRZESIEŃ


 SZWECJA

Hola! Wakacje minęły (wiadomo), nawet w niedzielę nie mogłam uwierzyć, że to już koniec. Skończyło się tym, że nie mam jeszcze nawet połowy książek, a i w głowie wszystko jeszcze niepoukładane. Minęło dopiero kilka dni, teraz nowa szkoła, klasa, nareszcie LO ;)

Teraz mam dla Was małe podsumowanie wakacji! Zaczynając jeszcze od czerwca, następnego dnia po zakończeniu roku i to w dodatku z samego rana zaczął się wyjazd do Szwecji, dokładnie na wyspę Gotland, do siostry, droga trwała tam praktycznie pół dnia ;) Cały czas dużo się działo i cały lipiec nie spałam dłużej niż do 9, naprawdę :D Niżej odnośniki.





Tygodniowe podsumowania Szwecji w zdjęciach:
FOTORELACJA TYGODNIA #1
FOTORELACJA TYGODNIA #2

FOTORELACJA TYGODNIA #3

Więcej:
10 CIEKAWOSTEK O SZWECJI
TURNIEJ RYCERSKI NA GOTLAND

BELGIA I WIĘCEJ


Do Polski wróciłam dokładnie 6 sierpnia, a już 10 wyjeżdżałam do Belgii. Podczas całego wyjazdu, wraz z drugą siostrą (ale fajnie być najmłodszą!) pojechałyśmy do miasta Lille w Francji, 5 dni do Anglii, w tym Chester, Manchester oraz Liverpoolu. Ostatniego dnia, (o tym nic nie pisałam) w dzień powrotu zahaczyłyśmy na kilka godzin do Amstedamu, już któryś raz, ale uwielbiam to miasto. :)

TYGODNIOWE PODSUMOWANIE WYJAZDU
DNI W BELGII
ZAKUPY Z UK


POLSKA

Po powrocie do Polski, czyli 20 sierpnia wylegiwałam się już do 12, złapał mnie solidny leń, więc z domku wychodziłam dopiero w okolicach 14 hah :)

Dla mnie tegoroczne wakacje to jedno, wielkie: WOW. Nigdy bym nie pomyślała, że przez ten czas uda mi się być w tylu miejscach, tyle spróbować i tyle zobaczyć, czy zwiedzić. Powrót do szkoły był ciężki, no bo kiedy to wszystko zleciało? Ledwo wróciłam i znów wczesne wstawanie...


-----------------------------
Teraz trochę o organizacji bloga, ponieważ ostatnio było tu burzowo. W planach mam pisać posty 4 razy w tygodniu. Obecnie wyczekuję nowego aparatu, więc chwilowo nie mam jak dodać czegoś nowego, a chcę by wszystkie zdjęcia były w dobrej jakości. W tym tygodniu post pojawi się na pewno w niedzielę, a od przyszłego wtorku wszystko będzie już planowo :) Oto pierwszy krok ku ogarniętości!!! :)
Co myślicie o planerze?

Cały planer pozostanie na lewym bocznym pasku, aż do końca września :)

19 komentarze:

  1. Świetna organizacja, chyba będę musiała coś takiego wprowadzić na moim blogu, ponieważ ciężko mi ogarnąć się w roku szkolnym z pisaniem postów ;)

    indyjskipalisander.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Widzę że miałaś udane wakacje ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. jeejku, praktycznie wcale Cie nie bylo w domu :D powodzenia w nowej szkole!

    OdpowiedzUsuń
  4. super foty ps u mnie konkurs na blogu :)

    OdpowiedzUsuń
  5. super fotorelacja - trochę zwiedziłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Tyle pięknych miejsc zobaczyć no zazdroszczę. ;D

    OdpowiedzUsuń
  7. Z ustalonym planem zawsze lepiej. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajnie, ze tak dobrze spędzilas wakacje ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Super wakacje i pozytywne fotki :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Dobrze, że zaplanowałas i poinformowałas o tym czytelników.

    OdpowiedzUsuń
  11. Też bym chciała takie wakacje :)
    Fajny pomysł na planowanie postów, to na pewno pomoże w pracy na blogu.

    OdpowiedzUsuń
  12. Dużo wyjeżdżałaś w te wakacje. ;) Ja niestety zostałam w Polsce.

    OdpowiedzUsuń
  13. Powodzenia z realizacją postów =D
    sweethomesweety.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. swietne zdjęcia.. a bluzeczka w kuleczki cudna;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Super,że tak bardzo wykorzystałaś wakacje,zazdroszczę wyjazdów ;)
    Co do planera to jest bardzo fajny :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie ;*

    OdpowiedzUsuń
  16. śliczne zdjęcia każde:))

    http://feel-that-moments.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. naprawdę super miałaś te wakacje! oby więcej takiego odpoczynku :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Planner całkiem ok :))
    Sporo się u Ciebie działo w te wakacje :)) Cudowne zdjęcia :))
    A podręczników też jeszcze nie mam :P

    OdpowiedzUsuń
  19. Śliczne zdjęcia :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję. ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
© Hola Felipe 2012 | Blogger Template by Enny Law - Ngetik Dot Com - Nulis