poniedziałek, 6 października 2014

W bałaganie- organizacja czasu.





Chyba już każdy zauważył, że wrzesień minął w mgnieniu oka. Mnie nadal ciężko jest się przestawić na to poranne wstawanie, uczenie się- w końcu szkoła średnia, więc by wypadało, a o tym ile czasu zajmuje mi robienie zadań domowych już nie wspomnę.. Nowości, tego wszystkiego jest bardzo dużo, a mój "blogowy plan", tak, nie wypalił. W sumie nie dziwię się, bo nakładanie tylu rzeczy na raz w tak krótkim czasie było jak zmierzenie się ze ścianą demotywacji. Teraz powoli dokładam sobie kolejne rzeczy, blog jak widać przy końcu, ale są rzeczy ważne i ważniejsze ;) A tak btw. to chyba od miesiąca nie miałam, żadnych swoich nowych zdjęć, a te są świeżutkie. A jak tam u Was po tym miesiącu?



21 komentarze:

  1. ciekawie wygląda ta koszula :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam wrażenie,że chodzę już cały rok szkolny. Ja pierwszą klasę mam za sobą i czasami wydaje mi się ,że było łatwiej.

    OdpowiedzUsuń
  3. u mnie nie jest tak strasznie, chociaz rozszerzenie troszke boli....ale "jakos" znajduje czas zeby chociaz troche sie poduczyc :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Też jakoś wstawanie rano mi nie leży ;(
    A organizacja czasu... narazie w rozsypce. ;c

    _____________________
    Zapraszam na nowego bloga :)
    http://xworld-of-lightx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja mam problem z organizacja ;/

    indyjskipalisander.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Faktycznie wrzesień był dość ciężki -,-

    OdpowiedzUsuń
  7. Oj tak ... są rzeczy ważne i ważniejsze.
    Na szczescie po ciężkim wrzesniu teraz mam październik wolny od szkoły. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. U mnie ciężko ale dałam radę ;D

    OdpowiedzUsuń
  9. zdziwilam sie ze tak szybko minal serio!:O super wygladasz!xx
    ankagrzanka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. super stylówka, podobają mi się te szerokie spodnie :) Ja już nie planuję... zmęczyłam się i teraz wszystko leci na spontana :) mama nadzieję, że dam sobie jakoś radę :))

    OdpowiedzUsuń
  11. Howdy! I know this is kind of off topic but I was wondering which blog platform are you using for this site?
    I'm getting sick and tired of Wordpress because I've had problems with hackers and I'm looking at alternatives for another platform.
    I would be great if you could point me in the direction of a good platform.


    Also visit my homepage :: Homepage

    OdpowiedzUsuń
  12. I have been browsing online more than 2 hours today, yet
    I never found any interesting article like yours.

    It's pretty worth enough for me. In my opinion, if all web owners and bloggers made good content as you did, the net will be a lot more useful than ever before.


    Also visit my homepage: stock market shares

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja też nadal nie mogę się przestawić, szkoła strasznie męczy, ale co zrobić :)

    OdpowiedzUsuń
  14. świetny look!
    -Cudowny blog - będę wpadać częściej!
    . .
    . .
    Mogłabyś poklikać w linki do Sheinside na moim ostatniej notce? Jeśli tak koniecznie napisz czym mogłabym się odwdzięczyć :)

    http://dreamsstation.blogspot.com/2014/10/autumn-with-sheinside.html

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetne zdjęcia :p
    Ja nie wiem kiedy ten miesiąc minął, zaraz minie drugi, czas płynie nieubłaganie :c

    http://wekablogpf.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. mi również ten miesiąc błyskawicznie minął
    świetna stylizacja - ciekawe połączenie

    OdpowiedzUsuń
  17. Strasznie mi się podoba jak dopasowałaś koszule z tymi spodniami♥

    kammage12.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Mi również czas mija bardzo szybko.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję. ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
© Hola Felipe 2012 | Blogger Template by Enny Law - Ngetik Dot Com - Nulis