niedziela, 16 listopada 2014

Dekorujemy #1 Parapet.













Hola! Dziś może trochę inaczej, chcę znów powrócić do postów DIY, ale do swojego pomysłu dorzucić też kilka innych, które możecie wykorzystać. Dopiero w tym roku wzięło mnie na większe zmiany w swoim pokoju, teraz z pewnością mogę powiedzieć, że jest dla mnie idealny i w końcu lubię w nim przebywać, no oczywiście, gdy jest jeszcze posprzątany ;) Jeżeli chodzi o przedmioty z zdjęć powyżej to ten śmieszny wazon pochodzi ze sklepu Tiger. Bukiet róż dostałam na urodziny, swego czasu miałam fazę na suszenie kwiatów i kilka mi ich jeszcze w pokoju zostało. Poza tym oczywiście świeczki, kominek jest z Hebe, pisałam o nim nawet w ostatnim poście. Obok świecznik (?), do którego nasypałam piasku, a on sam pochodzi ze sklepu Garag1 (ramka również), o którym swego czasu też robiłam wpis, serio myślę, że warto zajrzeć ;) Dalej- skrzynia, skrzynia po szampanie, pomysł podpatrzony od mojej sis, tam trzymam swoje świeczkowe zapasy.. A na niej wszystkim znane osłonki z Ikea oraz klatkę, pokazująca się tu dosyć często, przerobiona już z 2 lata temu. W lewym narożniku- "strefie biurkowej"- segregator z moją motywacją i planerami, kalendarzami i tak dalej... Niżej więcej dobroci.



Spodobało mi się to urządzanie ;)

17 komentarze:

  1. Na moim parapecie są same kaktusy i już nie ma miejsca :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo podobają mi się te propozycje zwłaszcza białe osłonki i klatka oraz lampiony :)

    OdpowiedzUsuń
  3. masz świetnie urządzony parapet! :)
    ja nigdy nie dekorowałam jakoś swojego parapetu, bo gdy chcę otworzyć okno to muszę to wszystko zdejmować :p

    OdpowiedzUsuń
  4. O jak ładnie udekorowałaś , no pierwsza klasa tak uroczo , biało i kolorowo ; )

    http://spelniaj-swoje-marzenia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. podoba mi się, mój parapet jest ozdobiony jesiennie, w świece z ziarnami kawy, szyszki i liście. oraz doniczkę z wrzosem

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo fajny post, jeszzce sie z takim nie spotkalam :))

    http://feel-that-moments.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Chciałbym mieć szerszy parapet żeby móc go tak urządzić, bo Twój wygląda prześlicznie ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. swietny masz ten parapet:) fajne pomysly!xx ngvyen.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Genialnie wygląda twój parapet ;) u mnie są tylko 2 kwiatki (które często zapominam podlewać)

    OdpowiedzUsuń
  10. Masz świetnie urządzony parapet <3 ja na swoim mam kaktusa, świeczkę oraz pudełko z biżuterią, nie chcę mieć zbyt dużo rzeczy, żeby bez przerwy tego nie zdejmować jak chcę otworzyć okno :p

    OdpowiedzUsuń
  11. klimat zupełnie w moim stylu! uwielbiam vintage :)

    OdpowiedzUsuń
  12. muszę swój parapet jakoś ładnie urządzić;)
    pozdrawiam serdecznie;)) woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Jak tam ślicznie :) Musiałabym coś podobnego u mnie sobie zagospodarować :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja na parapecie ustawiłam storczyki i różne zdjęcia. Klimat jest!
    sweethomesweety.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję. ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
© Hola Felipe 2012 | Blogger Template by Enny Law - Ngetik Dot Com - Nulis