wtorek, 9 grudnia 2014

ZIMOWE DIY: SZYSZKI!!


Hej jako, że teraz wszystkim tylko w głowie Święta i zimowe tematy... a mnie już po części denerwowały szyszki wypadające z szuflady... Pobawiłam się trochę z gorącym klejem, a przy okazji pocykałam kilka fotek, aby Wam to wszystko pokazać ;) Fajnie by było gdyby posty DIY znów pojawiały się raz w tygodniu, prawda? Mam jeszcze kilka pomysłów na Świąteczne dekoracje itd., zobaczymy jak to wyjdzie.
 Jak widać nie potrzeba do tego wielu rzeczy, do denka doniczki przykleiłam rolkę, przestrszeń wypełniłam gąbką, potem zostało już tylko przyklejenie szyszek, innych ozdóbek. Myślę, że zimowego klimatu doda lekkie spryskanie szyszek farbą lub sztucznym śniegiem. To wszystko, całość zajmuje około 25 min. :)
Jak Wam się podoba?
Oliwia.

16 komentarze:

  1. Świetnie to wyszło! A ja właśnie szukałam pomysłu na jakąś ozdobę do mojego pokoju :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo podoba mi się taka ozdoba ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładnie to wygląda. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. wygląda cudownie <3
    szyszki to fajna baza do wielu dekoracji :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam takie stroiki od kilku lat :) a teraz moze pokusze sie o zrobienie ich sama :) pozdrawiam i zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Slicznie to wyglada!

    feel-that-moments.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Super Tobie to wyszło, świetny pomysł, z chęcią wypróbuję! Nawet nie wiedziałam, że prowadzisz bloga, a świetnie Ci idzie. Jakbyś mnie nie kojarzyła, to jestem Marta K. z 18-stki :D
    Pozdrawiam, Shelf of Books

    OdpowiedzUsuń
  8. Strasznie mi się podoba ten pomysł :)) Może nawet sobie zrobię coś podobnego :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczne dekoracje :)

    zapraszam: internetowekartki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Pięknie <3 A przede wszystkim bardzo oryginalne
    nessi-blog-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Przecudna ozdoba, świetnie wygląda ;)

    http://wekablogpf.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo fajna rzecz i na stół bez Świąt, jak i także na Święta ♥ Przepięknie wygląda : ) Sama bym nie wpadła na taki pomysł : )


    http://spelniaj-twoje-marzenia.blogspot.com/ : )

    Miłej Niedzieli Życzę ♥

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję. ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
© Hola Felipe 2012 | Blogger Template by Enny Law - Ngetik Dot Com - Nulis